מסתמן: גבי כנפו יעמוד בראש החברה העירונית לתרבות

ממלא מקום ראש העיר עו"ד כנפו, צפוי להתמנות כיו"ר החברה העירונית לתרבות ופנאי, במידה וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ימשיך לקדנציה שלישית ב-30 באוקטובר. עו"ד כנפו כבר החל לגבש תוכנית מסודרת ומפורטת סביב נושא חשוב זה, ועל פי מידע שהגיע לעיתון "המגזין", ישנה כוונה לבצע מספר פעולות דרמטיות סביב החברה העירונית הגדולה
מסתמן: גבי כנפו יעמוד בראש החברה העירונית לתרבות

מהלך דרמטי מתבשל לו בשבועות האחרונים מאחורי הקלעים בזירה הפוליטית, ופרטים בלעדיים סביב עניין זה הגיעו לידי מערכת עיתון "המגזין". מדובר בהחלטה שהתגבשה וקיבלה את ברכתם של כל הדמויות הבכירות בהנהלת העיר, בנוגע למינויו של ממ"ק ראש העיר עו"ד גבי כנפו ליו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות. כמובן שמהלך זה ייצא לדרך במידה וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ימשיך לקדנציה שלישית.

עו"ד כנפו, שמוביל בין שאר הפעולות שלו בהנהלת העיר את תאגיד המים "יובלים", את ניהול ישיבות מועצת העיר ומעורב בהחלטות רבות הקשורות לפיתוח וקידום העיר, התייעץ כבר לפני מספר חודשים עם דמויות בכירות בהנהלת העיר על האפשרות להוביל את החברה העירונית לתרבות ופנאי לאחר הבחירות הקרובות. מדובר בתפקיד מאתגר מאוד, שנחשב לאחד החשובים והמרתקים במערכת

הפוליטית העירונית, מאחר ומדובר בחברה העירונית הגדולה באשדוד, עם אלפי עובדים ועם פעילות תרבותית משמעותית מאוד בכל חלקי העיר. למעשה כל המתנ"סים העירוניים כפופים לחברה, שגם מובילה את הצהרונים וגני הילדים העירוניים, אירועי תרבות והופעות לאורך כל ימות השנה, ארגון פסטיבלים ובכלל נגיעה כמעט בכל תחום תרבותי המתקיים בעיר.

מקורביו של עו"ד גבי כנפו אומרים כי "גבי נחוש לבצע מהפכה של ממש בחברה העירונית לתרבות. אומנם יש עשייה מכובדת וראויה בחברה, אולם יש הרבה מאוד דברים לעשות ולקדם, ובעיקר להחזיר את החברה לתושבים. המתנ"סים באשדוד צריכים להיות שוקקי חיים בכל ימות השנה, מבוקר ועד ערב, גם לאלה שאין להם אפשרות לשלם חוגים לילדיהם ואלה שסובלים ממצוקה כלכלית. מי שמכיר את גבי יודע עד כמה הוא רגיש לעניינים הללו, וצפויה להיות מהפכה של ממש סביב פעילות המתנ"סים".

מקורביו של עו"ד כנפו מציינים כי גבי כבר שוקד על תוכנית עבודה ראשונית, והוא קיים שיחות עם כמה וכמה גורמים המעורים בנעשה בחברה העירונית. אותם מקורבים אומרים: "ברור לגבי שהוא צריך לבוא עם קו ברור ועם שינויים שייעשו כדי לממש את התוכניות שלו לפועל. בין השאר יש כוונה לבצע ריענון בעמדות הניהול בחברה. בכל חברה גדולה מבצעים שינויים כאלה ואחרים לאחר מספר שנים, וגם במקרה הזה צריך לבצע רביזיה ושינוי תפיסתי כדי שיהיה ניתן לקדם את חיי התרבות והפנאי בעיר. כמו כן ישנה כוונה לשקוד על תוכנית תרבותית לחמש השנים הקרובות עם אנשי מקצוע מהמובילים בארץ, כולל יציקת תכנים חינוכיים. זהו מהלך מתבקש כאשר אנשי מקצוע שהטביעו חותם בעשייה התרבותית ברמה הארצית, ישלבו זרועות עם אנשי המקצוע הנהדרים שיש לנו בעיר, ושילוב כזה יוביל לפריצת דרך נוספת סביב נושא חשוב זה. מעבר לכך, לגבי חשוב מאוד לשפר יותר את שיתוף הפעולה בין הנהלת החברה לציבור העובדים המסור שיש בחברה העירונית לתרבות. מדובר באלפי עובדים שזקוקים לאוזן קשבת. הכוונה היא לבצע פעולות גיבוש לעובדי החברה לאורך כל ימות השנה ולקיים סוג של ערוץ פתוח מולם בכל בעיה שקשורה לחברה".

מקורביו של עו"ד כנפו סיכמו ואמרו: "שיהיה ברור – גבי מאוד מעריך את מה שנעשה בחברה העירונית לתרבות, שנחשבת לאחת הטובות והיעילות בארץ בתחומה. אולם באותה נשימה יש הרבה מה לתקן, לשפר ולייעל וצריך לבצע שינויים פרסונליים ומחשבתיים כדי להוביל את החברה למקום טוב יותר בעוד מספר חודשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך