תם עידן: לאחר מאבק עיקש מפעל טבע באשדוד בדרך לסגירה

לאחר מאבק עיקש של עובדי המפעל מול ההנהלה נראה כי טבע אשדוד בדרך לסגירה, לאחר שההנהלה קיבלה אישור מבית המשפט להמשיך בהליכי השימוע לקראת פיטורים כפי שתוכנן על ידה
עובדי טבע מתכוננים להודיע בחמישי על שביתה
עובדי טבע בשביתה הקודמת

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע דחה את הבקשה לצו מניעה בנוגע לסגירת המפעל של חברת התרופות טבע באשדוד ופיטורי העובדים שם, כך מפרסם לפני שעה קלה אתר 'גלובס'.

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט קבע השופט יוחנן כהן כי טבע יכולה להמשיך במהלך של זימון העובדים לשימועים, ואין מקום לעצור זאת. "לטבע יש פררוגטיבה ניהולית לסגירת המפעל", קבע השופט. בית הדין ימסור לצדדים החלטה מנומקת ומפורטת בהמשך, ובכך נראה כי נחתם הגולל על המפעל באשדוד.

כזכור, התכניות של חברת 'טבע' הם לסגור את המפעל עד שנת 2019, כאשר מחצית מהעובדים היו אמורים להיות מפוטרים בזמן הקרוב, ומחציתם עם סגירת המפעל.

ההסתדרות, שבה מאוגדים עובדי המפעל באשדוד, הגישה בקשה לצו מניעה, ובו האשימה את טבע בחוסר תום-לב וטענה כי יש רוכשים פוטנציאליים המעוניינים ברכישת המפעל – "אך טבע, אשר שמה לה למטרה ברורה לחסל את מפעל התעשייה הציוני שטווה במו-ידיו מייסדה, מר אלי הורביץ – לא ניהלה איתם משא-ומתן למכירה לפני הודעתה על סגירת המפעל".

בית הדין דחה את טענת חוסר תום-הלב וכתב כי "התגלו סתירות דווקא בעדות נציג ההסתדרות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך