תתכוננו: "שישי שמח עם ירון אילן" במסעדת "אטמוספירה"

תמהרו לשמור מקום, הולך להיות שמח בשישי הבא. ירון אילן ותוכניתו "שישי שמח" מערוץ 24, עם מיטב האומנים והזמרים הים תיכוניים, מגיעים לאשדוד והתוכנית עתירת הרייטינג תשודר בשידור חי ממסעדת השף "אטמוספירה" בגג של מועדון הכושר "סווט סטאר" בין השעות 11 בבוקר ועד שלוש בצהריים
תתכוננו: "שישי שמח עם ירון אילן" במסעדת "אטמוספירה"

שלא תגידו שלא אמרנו לכם לפתוח יומנים ולסגור כבר עכשיו… ב-27.7, יום שישי הבא, בין השעות 11.00 בבוקר לשלוש בצהריים, במסעדת השף "אטמוספירה", יהיה שמח. מאוד שמח, תרתי משמע… מסעדת "אטמוספירה" תארח באותו היום את התוכנית "שישי שמח" המשודרת בערוץ 24, עם ירון אילן ומיטב האומנים והזמרים הים תיכוניים. התוכנית תשודר בשידור ישיר.

אבי אהרוני, ממנהלי מסעדת "אטמוספירה", מגלה קצת על מה שהולך לקרות: "תהיה חוויה, יהיה שמח ויהיו המון אנשים. לקוחות של המסעדה כבר רצו לשריין שולחנות. מספר המקומות באמת מוגבל. זה שישי בצהריים, אווירה קיצית ושווה לקחת חלק בזה. אנחנו מתורגלים באירועים כאלה. עושים פה אירועי יוקרה במסעדה וגם בבריכה המדהימה שיש פה. אנשי "שישי שמח" ראו את המקום, מאוד אהבו אותו ורצו לעשות את התוכנית פה, ליד הבריכה בגג".

לרגל האירוע, עיתון "המגזין" ערך ראיון מיוחד ובלעדי עם ירון אילן, מגיש התוכנית. אילן הוא ללא ספק אחד מהבולטים בז'אנר המוזיקה הים תיכונית. הוא הגיש שנים רבות תוכניות שונות בתחום, ונחשב למוביל דעה במוזיקה הזו. אילן מגיש כיום את התוכנית "מנטה" ברדיו ירושלים. הוא הגיש מספר תוכניות מוזיקה בערוצים השונים, והנחה את תוכנית השירה "ריח מנטה", אותה הגיש עד שנת 2006 בערוץ 1 ובמקביל שודרה גם בערוץ 33. תוכנית שהייתה אחת מתכוניות הדגל של הערוץ הראשון. משנת 2012 הוא מגיש את התוכנית "שישי שמח עם ירון אילן", המשודרת מדי יום שישי בערוץ 24.

ירון, מה צפוי לנו בשישי ב"אטמוספירה"?
"אנחנו באים עם התוכנית שלנו שרצה כבר 6 שנים בערוץ 24 קוראים לה "שישי שמח", היא משודרת בכל יום שישי מ-11 בבוקר עד 15.00. ארבע שעות של קבלת שבת. התוכנית מאוד פופולארית, אחוזי צפייה לא שגרתיים לשעה הזו. באים לעשות את התוכנית מהאטמוספירה. יהיו הרבה אומנים, הרבה חברים. כמו שאומרים יהיה שמח".

שידרת בעבר מאשדוד?
"שידרתי לפני שנה בפארק אשדוד ים. הופעתי באמפי פארק".

אז יש לך קשר לעיר?
"אני חושב שזו באמת האחת הערים הכי יפות שיש בארץ לטעמי, אוכלוסיה מדהימה רחבה ומיוחדת. יש לי המון חברים בעיר הזו. מנכ"ל הרדיו שלי "רדיו ירושלים" , הוא מאשדוד, גדי קסטיאל. המנהל האישי שלי אלי פרץ, הפך להיות תושב אשדוד, כך שאני מחובר לאשדוד. אני זוכר תוכניות שלי לפני 13 ו-14 שנה עם התזמורת האנדלוסית של אשדוד, שהפכה בינתיים לתזמורת לאומית ואני שמח על כך. כל מי שמגיע לעיר הזו רואה את ההתפתחות המטורפת של העיר".

מה אתה עושה בימים אלה?
"אני משדר ברדיו ירושלים בלייב וגם בערוץ 24 בשידור חי. במקביל, בתוכנית מנטה ברדיו ירושלים כל יום מ-12-14 וביום חמישי מ-10-14, שם אני מארח אומנים אורחים ומגיש מוזיקה".

עושה רושם שאתה אוהב לשמוח.
"משתדל, אתה יודע. זה המקום שאני מרגיש פה הכי נוח. לא בפוליטיקה, לא במקום אחר. אני עושה את זה למעלה מ-20 שנה וזה הכי כיף לי. יום שישי, אנשים טובים, מוזיקה טובה, הנאה. זה מה שאני עושה ומה שאני אוהב לעשות, ונהנה מזה שאני גורם לאנשים לשמוח וליהנות. זה הכי חשוב".

אז יש למה לצפות. שווה להגיע.
"אני מאמין שמי שיבוא יחגוג. אני יודע שאנשי אשדוד אוהבים קבלות שבת וחגיגה מהסוג הזה ואוהבים לשמוח. נשתדל לעשות להם כמה שיותר שמח. אני מזמין כמה שיותר אנשים שיבואו להיות איתנו. זה הזדמנות עבורם לבוא ולחגוג לכמה שעות בדיוק כמו שהם אוהבים".
אז איך אפשר יהיה לפספס את החגיגה הזו, עם אומנים רבים מהבולטים שיש, שישירו בלייב, כמו בהופעה פרטית, עם תפריט מיוחד, בריכה ובעיקר "שמח". אז מה צריך עוד? רק למהר, כי המקום יהיה פתוח רק למי שהזמין מראש. כמו שזה נראה הרבה מקום לא יישאר…

לתיאום והזמנה 1-700-707-918

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך