אשדוד –  עיר של מצוינים, אלופות ואלופים

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "תחומי ההצטיינות של תושבי אשדוד הנהדרים רבים, מגוונים ובכולם מגולמת הרוח המיוחדת הנושבת בשנים האחרונות באשדוד – רוח השאיפה למצוינות והצטיינות. המצוינים של היום, מצטרפים למצוינים מאתמול וביחד הם מצליחים למצב את אשדוד כעיר מובילה ברמה הארצית והבינלאומית. כל הכבוד להם ובעיקר תודה ענקית בשם כל תושבי אשדוד."

הם שלנו. כולם. בנות ובנים, תושבי אשדוד היקרים, והם מביאים לנו הרבה כבוד. כל אחד מהם בתחומו, מבטא את רוח המצוינות. הם עושים זאת בנחישות ובהתמדה, מתמודדים עם אתגרים, מציבים לעצמם יעדי מטרה ומגשימים את עצמם בצורה מלאה. ראש העיר שוחח עם חלק מהם והתרשם מהאינטלגנציה הגבוהה ומהיכולת האישית שלהם לנהל את עצמם ולחבר יכולות, כישורים, מוטיבציה, עבודה קשה ומשמעת עצמית על מנת להשיג את המטרה.

יש ביניהם אלופי עולם, שיאן ישראלי וספורטאי ראשון שקיבל כרטיס כניסה לאולימפיאדה. אלופי רובוטיקה, אלופת חקר המוח, אלופות הארץ בכדורסל, חיילים מצטייני רמטכ"ל והנשיא, מקום שלישי בחידון התנ"ך העולמי… ובנוסף, עובדי עירייה מסורים כולל עובד עיריית אשדוד שהציל השבוע ילדה בת חמש מטביעה ודאית. לכולם מכנה משותף אחד – מצוינות!!

הישגים אלו התרחשו רק בעת האחרונה, בתקופה קצרה מאוד, בטווח של חודש וחצי. בפרק זמן זה, מידי שבוע,  דווח על תושב, תושבת או תושבי העיר שזכו להישג מדהים. ותיקי העיר אומרים כי אין לזה אח ורע ברמה הארצית – לא בכמות המצטיינים ולא באיכות ההישגים. ש-א-פ-ו.  נזכיר כי בשנים האחרונות אשדוד זוכה להישגים רבים, בתחומים רבים. יותר מ-70 זכיות ברמה הארצית והבינלאומית, בתחרויות שונות ומגוונות, נאספו אל ארון הגביעים של העיר. זה לעצמו הינו שיא מרשים שלא היה כדוגמתו מאז נוסדה אשדוד.

השבוע, נפגשו עשרות צעירות וצעירים עטורי הישגים בלשכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. מגוון הגילאים הוא גדול ולכולם מכנה משותף בולט: הישגיות, הצלחה וזכייה חסרת תקדים. ביחד הם יוצרים סיפור של עיר מצליחה עם עתיד וורוד. דור מצוין ובעיקר גאווה גדולה של בנים ובנות, בני העיר, המגלמים את אשדוד היפה. הפגישה נערכת באופן חגיגי ומרגש כשראש העיר מקבל את פני הבאים בחיוך גדול, לוחץ ידיים, מכיר את השמות ומקשר להישג עליו דווח בחודש האחרון.

תחומי ההישג הרבים והמגוונים, מעידים שההשקעה של השנים האחרונות בכל התחומים מוכיחה את עצמה אך בעיקר מציגה את הכישרונות הרבים הקיימים בעיר אשדוד, אשר היו זקוקים לתמיכה עידוד וטיפוח בכדי להצליח בתחרויות ברמה הארצית וברמה הבינלאומית. חלקם ייצגו את מדינת ישראל בתחרויות בינלאומית.

בסיום המפגש חילק ראש העיר מכתב אישי בו הוא מודה למצטיינים על תרומתם החברתית והכבוד הרב שהם מביאים לאשדוד ולמדינת ישראל. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "אתם דוגמא חיה לכך שבזכות השקעה, התמדה ועבודה קשה, הצלחתם להגיע להישגים מרשימים, המהווים אות ומופת עבור הדור הצעיר ומגשימים הלכה למעשה את החזון שלנו למצוינות." ד"ר לסרי ביקש מכל הקבוצה הנכבדת הזאת להתלוות אליו לאולם מועצת העיר, לישיבת מועצה, והציגם בפני חברי המועצה תוך פירוט ההישגים שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך