נתיבי ישראל בבשורה אדירה לנכנסים ויוצאים מאשדוד

לאחר שנים ארוכות של עומסי תנועה כבדים וקבועים החליטו בחברת 'נתיבי ישראל' לשפץ ולהרחיב את כביש 4 אחד מהכבישים המרכזיים בארץ בקטע שמאשקלון לאשדוד
פקקים בכניסה לאשדוד

לאחר שבימים אלה מתבצעת מהפכה בתחבורה הפנימית של העיר אשדוד עם פרויקט reway, נתיבי ישראל ומשרד התחבורה רוציל לטפח גם את הכבישים הסובבים את העיר אשדוד.

ולאחר שהרחיבו ושיפצו את כביש 4 מיבנה לאשדוד, במהלך חודשים ארוכים, בנתיבי ישראל החליטו להתקדם לקטע הכביש הנוסף בין אשדוד לאשקלון ולהרחיב אותו משניים לשלושה נתיבים.

למעט מחלף עד הלום ששופץ לפני מס' שנים, קטע הכביש בין אשדוד לאשקלון נחשב לאחד העמוסים באופן קבוע, וגם לאחד מהכבישים הישנים והבודדים באזור שלא עברו שיפוץ.

בעקבות כך, ועל פי פרסומים של חברת נתיבי ישראל הוחלט לשפץ ולהרחיב את קטע הכביש בין ניצנים לאשדוד, ולשם כך תוציא החברה מכרזים בתקופה הקרובה, לצורך קידום העבודות והתחלתם בעוד מס' חודשים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך