תעלומה: מי שורף בלילות את טמוני האשפה ברובע ג'?

מקרה מכוער של השחתה שהתרחש ברובע ג' חזר על עצמו פעם אחר פעם, ובמוקד העירוני פתחו בחקירת המקרה במטרה לתפוס את המשחיתים, במנהלת הרובע לא המתינו ודאגו להחלפת המכסים
תעלומה: מי שורף בלילות את טמוני האשפה ברובע ג'?

מס' תלונות הגיעו בחודש האחרון למוקד העירוני ולמנהלת של רובע ג', זאת לאחר שפעם אחר פעם תושבים מופתעים גילו כי מישהו מצית את מכסי המטמונים במס' פחים ברובע, כך פעם אחר פעם לתדהמת התושבים שלא יודעים אם מדובר במעשה קונדס של נערים, או במעשה מכוון.

תושב המקום סיפר לאתר 'אשדוד אונליין' כי הוגשה יותר מתלונה אחת למוקד העירוני, והשיטור העירוני בודק את הנושא על מנת לשים את ידם על משחיתי הרכוש, שגורמים לנזק רב ולסכנה בריאותית באזור. מנהלת הרובע לא חיכתה זמן רב ודאגה פעם אחר פעם להחלפת המכסים למרות שהדבר חזר על עצמו.

בדף הפייסבוק של המנהלת נכתב "לאחורנה הוצתו פחים טמוני קרקע ב-2 מקומות ברובע ג' דבר שגרם הן לריחות מחד ולא פחות גרוע מכך לחוסר יכולת לפחות בפח אחד להשליך אשפה בצורה מסודרת ומכובדת".

הפנינו פנייה דחופה למחלקת אשפה בנושא שמיד התארגנה והחליפה תוך זמן קצר את השרוולים לחדשים. מודה מכאן להם ומאחל שימוש נאות ובפרט שמירה על מתקנים עירוניים ובכללם כלי האצירה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך