רכש ראשון למכבי אשדוד: המתאזרח ג'ייק פמברטון. נמרוד לוי חתם במכבי ת"א

הגארד המתאזרח (22, 1.93 מ') חתם לעונה הקרובה במכבי אשדוד/באר טוביה, שתהיה התחנה הראשונה שלו כמקצוען אחרי ארבע שנים באוניברסיטת דנבר. נמרוד לוי ששיחק בקבוצה סגר במכבי ת"א, קבוצת האם שלו.
קליעה של כדור לסל

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה את שחקן הרכש הראשון שלה לעונת המשחקים 2018/19: ג'ייק פמברטון, גארד מתאזרח בן 22 בגובה 1.93 מ' שחתם לעונה אחת בקבוצה ויחל בה את הקריירה שלו כמקצוען.

פמברטון נולד בהיילנדס ראנץ' אשר קולוראדו ושיחק בתיכון מאונטיין ויסטה. בארבע השנים האחרונות הוא שיחק באוניברסיטת דנבר, בה התקדם מעונה לעונה במספרים שלו ובשתי העונות האחרונות היה שחקן חמישייה קבוע.

כסיניור הוא רשם אשתקד 11.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.3 חטיפות, כמעט שתי שלשות למשחק ב-45.2% (מקום שני בליגת הסאמיט) ו-81.3% מהקו ב-32.6 דקות בממוצע. בארבעה משחקים הוא קלע 20 נקודות ומעלה, כולל שיא עונה של 22 נקודות בניצחון על דרום דקוטה. את שיא הקריירה שלו, 25 נקודות וחמש שלשות, הוא קלע בניצחון על דרום דקוטה סטייט בינואר 2017.

נמרוד לוי עזב את הקבוצה. לוי שהגיע לקבל דקות משחק באשדוד, נבחר לשחקן "המשתפר" של העונה. למעשה אשדוד נתנה לו את הבמה להצליח. המקרה שלו מאוד דומה למקרה של ג'ייק כהן ששיחק במכבי אשדוד/באר טוביה וסגר בקבוצת מכבי ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך