הותר לפרסום: מחבל תכנן לבצע פיגוע באשדוד

כוחות הביטחון מסרו היום כי המחבל פאדי מג'די מחמד צאלח, בן 31 משועפאט שביצע את הפיגוע בירושלים שקל לבצע את הפיגוע בעיר אשדוד

הותר לפרסום, כי בפעילות משותפת של המשטרה והשב"כ, פוענח פיגוע הדריסה שהתרחש בתאריך: 25 באפריל 2015 בציר הכוהנים בירושלים, בפיגוע נפצעו ארבעה שוטרי מג"ב.

במהלך החקירה ובעקבות ראיות שנאספו מהזירה, עלה כי מי שעומד מאחורי הפיגוע הוא פאדי מג'די מחמד צאלח, בן 31 ממחנה הפליטים שועפאט. צאלח המחזיק ברשותו תעודת זהות ישראלית, ביצע את הדריסה על רקע לאומני.

כוחות הביטחון הגיעו לביתו של צאלח וחיפשו אותו, אך הוא כבר נמלט והסתתר במקום מחבוא, עד שהחליט למחרת האירוע להסגיר את עצמו למשטרה. בחקירה עלה כי צאלח תכנן מראש את פיגוע הדריסה ואף שקל לבצע אותו במספר מקומות בהם שכונת מאה שערים בירושלים וגם בעיר אשדוד. את הפיגוע בשכונת א-טור הוא החליט לבצע במקום כשהוא מאיץ את רכבו לעבר שוטרי מג"ב שהיו במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך