פשיטה משטרתית: עשרות שלילות לנהגים ואלפי דוחות תנועה

בפעילות ענפה של משטרת התנועה בסופ"ש היא שללה את רישיונם של 192 נהגים, וחילקה למעלה משלושת אלפים דוחו"ת על נהיגה מסכת חיים, מתוכם 429 נהגים שהשתמשו בפלאפון בשעת נהיגה

בסוף השבוע פעלו שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל נגד עבירות הבריונות ומסכנות חיים במסגרת המאבק העיקש בקטל בכבישים, מירב המאמץ התמקד בעבירות שצוינו במטרה להגביר את תחושת הביטחון של הנהג הנורמטיבי וליצור הרתעה בקרב עברייני התנועה.

מניתוח נתוני האכיפה בסוף השבוע עולה כי נרשמו כ- 3600 דו"חות תנועה, רובם המכריע היה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש בתוך הצירים המועדים.

להלן פירוט חלק ניכר מהעבירות שנאכפו:
?בפעילות משולבת עם אמצעים טכנולוגים נגד עבירות היסח הדעת, נתפסו 429 נהגים שהשתמשו בטלפון הנייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית, בגין עבירה זו הנהגים קיבלו קנס של 1,000 ₪ ו-8 נקודות לחובתם.

?בעין עדשת המצלמה הטקטית המתעדת עבירות תנועה, נתפסו 210 נהגים שביצעו עבירות ונגדם נרשמו דו"חות.

?168 דו"חות נרשמו לנהגי משאיות, בתוך כך נרשמו דו"חות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות.

?הרישיון נפסל והרכב הוחרם ל-30 ימים ל-113 נהגים שעלו לרכב ונהגו כשהם תחת השפעת אלכוהול.

?כ-60 רוכבי דו-גלגלי נתפסו כשהם מבצעים עבירות תנועה ונגדם נרשמו דו"חות.

?130 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה בגין עבירות שביצעו נהגיהם.

?נהיגה במהירות חריגה שאינה תואמת את תנאי הדרך מגבירה את הסיכון לתאונה ואף מחמירה משמעותית את חומרת הפגיעה בזמן תאונה ציינו במשטרה. 825 נהגים נתפסו כשהם נוהגים מעל למהירות המותרת עפ"י חוק באמצעות השוטרים בשטח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך