ראש העיר ד"ר לסרי: "לאחר התייעצות עם כוחות הביטחון המשך שגרה"

ד"ר לסרי: "פעילות מערכת החינוך והקייטנות העירוניות תמשך כרגיל. אנחנו קוראים לגלות עירנות ולהיות קשובים לאמצעי התקשורת". סוכנות הידיעות הפלסטינית "צפא" מדווחת כי סבב ההסלמה הנוכחי הסתיים.

בעיריית אשדוד נערכים לכל תרחיש ועוקבים אחר ההסלמה בדרום. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ערך התייעצות עם גורמי הביטחון בנוגע למצב ולהיערכות העירייה ותושבי העיר.

ד"ר לסרי: "בתום הערכת מצב שקיימתי עם מפקד מחוז דרום של פיקוד העורף, מפקד משטרת אשדוד ואגף הביטחון של העירייה, הוחלט על המשך חיי השגרה באשדוד, כולל פעילות מערכת החינוך והקייטנות העירוניות שיפעלו כרגיל".

"אנחנו קוראים לכם לגלות עירנות ולהיות קשובים לאמצעי התקשורת. אנו תושבי אשדוד, מחזקים את תושבי עוטף עזה על עמידתם האיתנה, ואת ידי כוחות הביטחון וההצלה ומודים להם על עבודתם המסורה והנחושה בשמירה על ביטחון תושבי מדינת ישראל.ככל שיהיו התפתחויות ושינויים חדשים, נדאג לעדכן אתכם".

מדובר צה"ל נמסר: "ארגון הטרור חמאס הוא האחראי על כל המתבצע מרצועת עזה וממנה והוא שנושא באחראיות למצב. צה"ל ערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי. צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל".

בינתיים סוכנות הידיעות הפלסטינית "צפא" מדווחת מפי חמאס כי פעילות המתווכים הבינ"ל והאזוריים הביאו לסיום סבב ההסלמה הנוכחי בין ההתנגדות לישראל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך