משאית זבל שופכת את תוכן המכולה באמצע העיר

תושב רובע א' באשדוד, הבחין במשאית פינוי אשפה השופכת את תוכן מיכל האיסוף מול ביתו

"הלכתי ברחוב בדרכי הביתה ולפתע אני קולט משאית זבל קטנה של העירייה, נכנסת לתוך השטח הריק שברחוב ז'בוטינסקי וזורקת לשם את כל הזבל והלכלוך שהיא פינתה. זה היה מפתיע, כי זה רכב של העירייה שצריך לנקות העיר ולא לזרוק את כל הפסולת במקום ציבורי." כך סיפר ל"אשדוד אונליין" אחד הגולשים באתר שעבר במקום וראה את אותה המשאית זבל.

"שאלתי אותו למה הוא זורק לשם את הזבל, אז הוא ענה לי: למה אני צריך לנסוע עד למזבלה, אם הדיונות האלה קרובות יותר." הוסיף וציין שמחזה זה חזר על עצמו לא פעם: "זאת לא פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה, וגם למחרת הגעתי לשם והזבל עדיין היה שם."

מבדיקה שערך אתר "אשדוד אונליין" נראה שהזבל נערם במקום ולאחר מכן אמור להיות מפונה על ידי משאית אשפה גדולה יותר, וזאת על מנת למנוע מספר נסיעות של המשאית הקטנה לאתר הפסולת. אך עדיין, זה ממש לא נראה טוב שתושבים יראו נציג של העירייה שופך זבל במקום ציבורי ונעלם, גם אם זה מיועד לפינוי מספר ימים אחר כך.

022

011

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך