הרב פינטו על רעידות האדמה: "השלטון עומד ליפול"

בעקבות שרשרת רעידות האדמה שהתרחשו בצפון הארץ, התבטא הרב יאשיהו פינטו במהלך שיעור שנשא בפריז ואמר כי רעידות האדמה מסמנת לנו כי "דברים גדולים עומדים להשתנות. מישהו גדול עומד למות. השלטון הולך ליפול"

בעקבות שרשרת רעידות האדמה שהתרחשו בצפון הארץ, התבטא הרב יאשיהו פינטו במהלך שיעור שנשא בפריז ואמר כי רעידות האדמה מסמנת לנו כי דברים גדולים עומדים להשתנות. "לא קורה דברים סתם בארץ ישראל, הקב"ה לא רוצה לרמוז סתם רמזים", אמר הרב פינטו לפני חסידו.

דבריו של הרב פינטו פורסמו לראשונה באתר החרדי 'אקטואליק' ועוררו סערה ברשת, הרב פינטו ציטט בדרשתו את הדברים שנאמרו בספרים הקדושים על עניין רעידת האדמה. "אם יש רעידת אדמה – זה סימן מישהו גדול עומד למות, שהשלטון עומד ליפול. רעידת אדמה זה סמל גדול שדברים שדברים עומדים להשתנות".

"הקב"ה קורא לנו להתחזק", הוסיף הרב פינטו בדרשתו וציין כי ברעידת האדמה הקב"ה מסמן לנו סימנים להתחזק בהם, לחטוף כל מצווה, לכבד תלמידי חכמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך