נמנע אסון: נעצר חשוד שאיים עם סכין על ילדים בחוף הים

פעילות מהירה של משטרת ישראל והמוקד העירוני מנעה היום את אחד האסונות הגדולים שיכלו להתקיים בעיר אשדוד, לאחר שעצרו אדם שאיים על קטינים עם סכין חדה כשהוא בגילופין, הוא נעצר ונכלא ובית המשפט ידון מחר בעניינו
אדם כבול
אילוסטרציה.

שילוב זרועות בין משטרת ישראל, יחידת השיטור העירוני, "מוקד רואה" 106 בעירייה ומצילים בחוף אשדוד, מנעה הבוקר סיכון ופגיעה ברוחצים וחניכי קורס גלישה שהתקיים במקום. חשוד (40) תושב העיר ששהה ככל הנראה בגילופין, איים על הנוכחים באמצעות אולר שהחזיק בידו. החשוד נעצר והועבר לחקירה שלאחריה נכלא. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

הבוקר לקראת השעה עשר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל ובמוקד 106 של עיריית אשדוד אודות אדם חשוד בחוף לידו באשדוד אשר אוחז סכין בידו ומאיים על מדריך גלישה במהלך קייטנה המתקיימת במקום לילדים בגילאי 8 לערך.

צוות השיטור העירוני אשדוד שהוזעק למקום והגיע במהרה, תוך ש"מוקד רואה" במוקד 106 בעירייה מלווה את האירוע ומעדכן את הכוחות, איתר את החשוד בחוף כאשר מצילי תחנת ההצלה הסמוכה נמצאים סביבו ומונעים מהחשוד להתקרב לעבר הילדים המבוהלים כשזה מנסה לחמוק מהם מידי פעם אך ללא הצלחה. צוות השיטור הזעיק כוח סיוע נוסף והחשוד נעצר בסיועם של המצילים לאחר שניסה לחמוק שוב אל תוך הים. לאחר מעצרו ובחיפוש ברכושו נמצאה גם סכין יפנית. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלא ומחר הוא יובא, כאמור, בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

"פעילות נחושה של כלל הכוחות באירוע, החל ממצילים בחוף, מוקד המצלמות בעירייה וכלה ביחידת השיטור העירוני, מנעו ללא ספק סיכון ופגיעה בציבור ששהה בחוף בדגש לילדי הקייטנה ומדריך הגלישה. שיתוף פעולה שכזה ימשך כל העת על מנת להעניק ביטחון לכל אזרח במרחב הציבורי ובכל מקום בו ימצא", נמסר מהמשטרה.

צילום תמונה: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך