תכירו את הנציג האשדודי ב"הבנים והבנות" אלמוג חייק

אלמוג חייק (15 וחצי) ינסה ללכת בדרכן של אנה זק ורומי אברג'ל, שפרצו לתודעה דרך התוכנית "הבנים והבנות", ולהפוך לכוכב ילדים מצליח
תכירו את הנציג האשדודי ב"הבנים והבנות" אלמוג חייק
צילום מסך: יוטיוב של הסדרה

אלמוג חייק מתחיל להתרגל לחיים החדשים שלו ככוכב נולד. איפה שהוא מגיע, מיד נוצרת סוג של מיני-מהומה עם בקשות סלפי, חתימות והקדשות. אלמוג מבחינתו נהנה מכל רגע, והיה רוצה שהחלום הזה ימשיך עוד זמן רב. חייק בן ה-15 וחצי מקווה מאוד להיות זה שיוכתר כמנצח הגדול של התוכנית ה"בנים והבנות", שהפכה לזו שממליכה את כוכבי העתיד של הדור הצעיר. תשאלו את אנה זק…
תזכורת קצרה: בתכנית 18 ילדים שמתחלקים לקבוצת בנים וקבוצת בנות, המתחרים אחת נגד השניה בתואר "שליטי הקיץ". המטרה היא לנצח כמה שיותר משימות ולגרום להדחה של המתחרים מהקבוצה היריבה.

אלמוג נולד וגדל באשדוד. הוריו גלית ואפרים גאים בילד שהפך בין רגע לכוכב ילדים. "היחסים בינינו קרובים מאוד, אני מספר לאמא ולאבא הכל", אומר אלמוג.

למען האמת, אלמוג מספר שהוריו לא האמינו שהוא יתקבל לתכנית ולא רצו שיתאכזב, אבל מהר מאוד הפסימיות נעלמה והאופטימיות השתלטה על בית משפחת חייק. אחרי שעבר שלבים רבים והגיע לאודישן הסופי, הוריו החלו להאמין ולפרגן על היותו הכוכב החדש בערוץ הילדים.

לפני שהתרגלנו לראות אותו במסך הקטן, אלמוג שיחק כדורגל בקבוצות הילדים המקומיות, והחלום היה לפרוץ בתור שחקן כדורגל. בינתיים הוא הפך לכוכב בתחום אחר לגמרי, והוא די אוהב את זה…

אלמוג התחיל את דרכו לפני שלוש שנים, ועוד הרבה לפני התכנית בערוץ הילדים הופיע ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וערוץ יוטיוב) עם סרטונים מצחיקים שיצר ברשת והפכו להיות ויראליים, וזה מה שקידם אותו לעמדת הכוכב ברשתות החברתיות הנבחרות.

אלמוג משתף אותנו איך הגיע לתוכנית "הבנים והבנות": "נרשמתי דרך מודעה שפורסמה בערוץ הילדים, פנו אלי שאגיע לאודישן, התחרתי על הכרטיס כניסה שלי לנבחרת עם עוד עשרות אלפי מתמודדים. עברתי מספר רב של אודישנים, ובאודישן האחרון הודיעו לי שהתקבלתי לתכנית. שמחתי מאוד לקבל את הבשורה, כבר התחלתי לחלום על הצילומים ועל התהליך שאעבור בתכנית, חשבתי מי יהיו חבריי לקבוצה. תחילה היה אסור לי לספר על ההשתתפות בתכנית, אחרי שערוץ הילדים יצאו לתקשורת ופרסמו את מתמודדי התכנית, כבר לא הייתי צריך לספר יותר מידי, היום כבר מזהים אותי ברחוב ומפרגנים לי, גם בנות וגם בנים".

אלמוג לומד במקיף ב' ועולה לכיתה י"א. אלמוג מספר איך הוא מסתדר בספסל הלימודים: "אני תלמיד טוב, ממושמע ומתנהג יפה לחברי ולמורים. אני מאמין ש'דרך ארץ קדמה לתורה'. בקטע הלימודי, הציונים שלי בינוניים, אני מקווה השנה לשפר ולתת את כל כולי, להשקיע זמן למידה ולשפר את הציונים".

אלמוג מגלה לנו שהשיעור האהוב עליו הוא… ספורט. זה די טבעי כי כאמור הוא שיחק בקבוצות הילדים של מ.ס. אשדוד ונחשב לאוהד שרוף של בית"ר ירושלים.

אלמוג משתף אותנו איך מתייחסים אליו בבית הספר אחרי החשיפה: "המורים מפרגנים ותומכים וגם מצפים ממני לא להזניח את הלימודים. הילדים בבית הספר מחמיאים ושואלים אותי שאלות לגבי התכנית והתחרויות. מעריצים מעודדים את הקבוצה שלי ומקווים שאגיע לשלבים הכי גבוהים".

לגבי הציפיות שלו מהתכנית, אלמוג אומר: "אני מאוד מקווה להצליח עם שאר חברי לקבוצה ולזכות בתואר 'שליטי הקיץ', להתפרסם ולצמוח בתחומים שונים, לקבל יותר קמפיינים, ובעתיד מקווה להתברג בתכניות בערוץ הילדים. אני מאוד תחרותי ומכוון להצלחה. לפני התכנית התחלתי עם 11 אלף עוקבים והיום אני עם 15 אלף עוקבים, אני מכוון להגיע לכמה שיותר עוקבים".

אלמוג מספר על התכנית: "המנחים בתכנית הם כוכבי הילדים עודד פז, לירון רביבו, טום באום ואגם בוחבוט. בתכנית יש שתי קבוצות, קבוצת הבנים נגד קבוצת הבנות. מקבלים משימות מאתגרות, שונות ומגוונות, וצריכים לעמוד בהן, בזמן שמקציבים למשימה. הקבוצה שלי חזקה מאוד, אנחנו מגובשים ובקשר טוב עם כל חברי הקבוצה, אנחנו מדברים הרבה ולא מפסיקים את הקשר שנוצר במהלך הצילומים, וגם עם הקבוצה המתחרה שומרים על אווירה תחרותית, חברותית ומשפחתית".

אלמוג משתף אותנו במשימה הכי זכורה לו מתוך התחרות: "בתכנית הראשונה קיבלנו משימה לאסוף כמה שיותר כפכפים מתוך טרמפולינה גדולה, שצריך לקפוץ עליה וללכת על קורה דקה ולאסוף כפכפים. הזמן במשימה עומד על 2 דקות והיינו צריכים להצליח להספיק בזמן המתבקש, והצלחנו לעמוד בזמן וניצחנו את קבוצת הבנות".

לגבי זהות הקבוצה המנצחת, לאלמוג יש תושבה ברורה ודי צפויה: "אני בטוח שננצח, אנחנו קבוצה מגובשת, חזקה ואנחנו ניתן את כל היכולות שלנו כדי לנצח. כל חברי לקבוצה תחרותיים מאוד וחזקים פיזית ונפשית, וגם אם לא נזכה אז אנחנו יודעים מראש שזאת רק תחרות, וגם אם לא נזכה עדיין אני חושב שניצחנו עצם זה שהגענו לתכנית". המסר של אלמוג שחשוב לו להעביר לדור הצעיר: "אפשר לעבור כל מכשול בחיים, צריך למצוא את הדרך הנכונה לפתרון והכל אפשרי".

ולגבי השאלה מה תעשה אם תזכה בתכנית, אלמוג השיב: "אני אשמח לזכות בתואר 'שליטי הקיץ' יחד עם חברי לקבוצה, זאת חוויה מעצימה וקרש קפיצה לעתיד להתפתח ולהשתלב בעולם הטלוויזיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך