המשטרה מנעה מדייר להשתלט על המקלט בבניין

הדייר עשה כבשלו במקלט הבניין ואף נעל אותו במנעול שרק לו היה מפתח. במשטרה ציינו כי יערכו ביקורים נוספים במקום מעת לעת על מנת לוודא כי המקלט נשאר בידי הדיירים.
המשטרה מנעה מדייר להשתלט על המקלט בבניין
המשטרה פורצת את המנעול (צילום: דוברות המשטרה)

דיירי רחוב הפלמ"ח באשדוד סבלו לאורך תקופה ממעשיו של אחד הדיירים לאחר שזה השתלט על המקלט הציבורי בבניין תוך שהוא משמש לצרכיו הפרטיים והשלכת פסולת במקום.

דיווח שהתקבל ביחידת השיטור העירוני אשדוד על מעשיו של הדייר, הביאה אתמול את צוותי היחידה יחד עם מנהל הרובע ומחלקת התברואה בעיריית אשדוד, לשים סוף לכך. ביום שליש הגיעו צוותי השיטור העירוני למקום ומנעול המקלט אותו שם הדייר במטרה למנוע כניסת דיירים ואחרים למקום, נפרץ והוחלף.

המקלט שהדייר הפך לשלו. (צילום: דוברות המשטרה)

ראוי לציין, כי במעשה זה מנע את השימוש הציבורי במקלט והיווה סיכון של ממש למקרה שעת חירום. בנוסף, המקלט נוקה מחפציו של הדייר ומפתח למנעול החדש ניתן לנציג וועד הבניין. במשטרה ציינו כי יערכו ביקורים נוספים במקום מעת לעת על מנת לוודא כי המקלט נשאר בידי הדיירים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך