הרב יאשיהו פינטו הודיע: "אני מגיע לישראל בחודש אלול"

לאחר חודשים ארוכים בהם שהה בישיבת "שובה ישראל" במנהטן, הרב האשדודי המוכר קיבל החלטה להגיע לישראל בחודש אלול, כדי לקיים שיעורי תורה וכינוס ענק של חסידיו בחודש הרחמים
הרב יאשיהו פינטו הודיע: "אני מגיע לישראל בחודש אלול"

"הגעגועים והרצון לפגוש את בני משפחתו וציבור מאמיניו הכריעו והרב יגיע לישראל בחודש אלול", כך נאמר לאתר החדשות "אשדוד אונליין", ע"י דמות בכירה בקהילת "שובה ישראל". הרב יאשיהו פינטו למעשה ביקש מראשי הקהילה לפתוח בהכנות לקראת הגעתו בחודש הבא לאשדוד, והכוונה שלו היא לקיים שיעורי תורה על בסיס יומי לציבור מאמיניו, וייתכן כי יערוך כינוס ענק בחודש הרחמים, בו צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים.

כזכור, הרב פינטו המריא למנהטן מיד עם שחרורו מהמעצר בו שהה במשך שנה, ועשה זאת משני טעמים – מצבו הבריאותי הרופף (הרב קיבל טיפולים מיוחדים בניו-יורק), וכן העובדה שרצה להתרחק מכל ההמולה סביבו כדי להתחזק לאחר התקופה הקשה שעבר.

בני משפחתו של הרב, ובעיקר אביו רב העיר הרב חיים פינטו ואימו הרבנית זהרי, ביקשו מבנם להגיע לביקור בארץ. "הרב קשור מאוד לבני משפחתו, והיה ברור שהוא ירצה להיות לצידם בחודש אלול, החודש החשוב ביותר בלוח השנה העברי. מעבר לכך, הרב מאוד רוצה להעביר שיעורים רבים ולפגוש את ציבור חסידיו הגדול, שהמשיך ללוות את הרב במשך כל התקופה גם כשלא היה כאן פיזית", אמר אותה דמות בכירה ב"שובה ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך