דרמה בחוף המצודה – המציל הוותיק הציל את חייה של מ'

צ'ארלי רימון, המציל הוותיק באשדוד ומהוותיקים בישראל כבר 30 שנה, שמשמש כמנהל תחנת הנצלה בחוף ט"ו, הציל ביום שני לאחר סיום שעת פעילות סוכות ההצלה את חייה של תושבת העיר מ', שהיא בעצמה מדריכת שחייה ותיקה
סוכת מציל

גם כאשר המחשבה שכניסה למים הרדודים היא בטוחה ברגע אחד ישנה אפשרות להסחף כפי שמעידה תושבת העיר מ', שאתמול חוותה זאת ובזכות פרוייקט "ההצלה המורחב" חייה ניצלו. "נכנסתי עם בן זוגי למים הרדודים ותוך רגע הבנו שהסחף חזק למרות שאנחנו קרובים מאוד לחוף".

בעיריית אשדוד, אגף החופים מאריכים את שירותי ההצלה בחודשי יולי-אוגוסט. לאחר תום פעילות שירותי ההצלה (סוכות המציל) ניתנים שירותי הצלה מהשעה 19:00 -20:30 באמצעות 2 טרקטורוני הצלה המצויידים בכל ציוד ההצלה וכמובן רכובים עליהם מצילים .

אתמול בשעות הערב בשעה 19:30 לערך סייר צארלי רימון המציל הוותיק באשדוד ומהוותיקים בישראל כבר 30 שנה, בגזרה הדרומית באזור המצודה והבחין ביד מנופפת הקוראת לעזרה מתוך המים .צארלי, מיד קפץ מהטרקטורון ונכנס למים והציל את האישה מטביעה ברורה כאשר החוף ריק מהאדם ובן זוגה שגם הוא נסחף הצליח לצאת לבדו מהים.

צ'ארלי רימון.

מ' מתארת את רגעי החרדה שעברו עליה: "בערב נכנסתי עם בן זוגי למים הרדודים ותוך רגע הבנו שהסחף חזק למרות שאנחנו קרובים מאוד לחוף. בן זוגי נסחף כדי עוד כדי לבדוק מאיפה אין סחף על מנת לצאת (מתורגל בים), ואני התחלתי לשחות לכיוון החוף הכי חזק שיכלתי במשך כמה דקות ולמרות שאני מורה לשחייה בבריכה בעברי, לא הצלחתי להתקדם סנטימטר ובסוף הייתי כל כך חלשה ובקשיי נשימה שהים התחיל למשוך אותי עוד יותר פנימה. למזלי, בנקודה הזו הגיע רימון וקלט את הסימון שלי מהמים ותוך דקה וחצי הייתי בחוץ. הפטרול אתמול ממש הציל את חיי. תודה רבה על העזרה אתמול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך