הדבר הבא ברפואת השיניים – "מרפאת white"

תשכחו כל מה שאתם יודעים על מרפאות שיניים. כשנכנסים למרפאת השיניים WHITE באשדוד, מקבלים מבט אל העתיד, צריך לראות בכדי להבין, הכל נעשה בצורה דיגיטלית, הכי מתקדמת שיש
הדבר הבא ברפואת השיניים - "מרפאת white"

הטיפול במרפאה הופך את טיפול השניים עם כל החשש הכרוך בזה, לחוויה אחרת, נעימה יותר. ההקפדה על הפרטים הקטנים מלווה את הפציינט כבר בכניסה למרפאה: החוויה מתחילה מהמזכירה האדיבה, החדרים מעוצבים בצורה מעוררת התפעלות, הציוד חדשני ומתקדם טכנולוגית.

צוות הרופאים מקצועי ובעל ניסיון בכדי שאתם תרגישו בידיים הכי טובות, מיומנות ומרגיעות. במהלך הטיפול ניתן להיחשף לתצלומי השיניים או לסריקות הפה אם מעוניינים בכך. ניתן לצפות בשידורי הטלוויזיה או להאזין למוסיקה המתנגנת ברקע. בדומה לתחומי רפואה אסתטית מתקדמים אחרים, ניתן לראות את התוצאה הסופית עוד טרם החל הטיפול, כאשר הפה נסרק דיגיטלית והעיצוב הדרוש מתבצע על מסך המחשב.

ד"ר זאב מץ מספר על המרפאה: "white היא אחת מהמרפאות המתקדמות והטכנולוגיות ביותר בארץ. אנו מסוגלים לעשות כאן כמעט הכל ובזמן קצר מאוד. המתרפא יכול להיכנס לטיפול ללא שיניים, ולצאת בתוך שעות ספורות עם שיקום זמני מודבק או מוברג ולא עם תותבת נשלפת מעיקה. הצילומים הפנוראמיים וצילומי הסיטי מבוצעים במקום ללא צורך בבזבוז זמן וכסף נוספים".

ד"ר מץ ממשיך: "מאחר והדרישה לאסתטיקת הפה הלכה וצמחה, אנו מאפשרים למתרפאים להיות שותפים בעיצוב החיוך שלהם ומתאימים את דרישותיהם למראה השיקום הקבוע. כך, בדומה לניתוחים אסתטיים אחרים כמו עיצוב אף, למשל, אתם שותפים לעיצוב החיוך שלכם".
במרפאה ניתנים פתרונות גם למקרים הקשים והמורכבים ביותר והכל בשיתוף פעולה בין הפציינט והצוות הרפואי. בפעם הבאה שתצטרכו טיפול שיניים, תתקדמו לעתיד, תתקדמו ל-WHITE.

מרפאת WHITE, רחוב צה"ל 1 חנות מספר 10.
ימי פתיחה: א-ה 08.00 – 20.00
יום ו – 08.00 – 12.00
טלפון: 08-6849900
פקס:08-6849906

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך