בחברת דואר ישראל, שמציעה שירות הפניית דואר לעוברים דירה, רואים בתקופה זו גידול במעברי כתובות של לקוחות. בחברה מעריכים כי מדי שנה מתבצעים כ-300 אלף מעברי דירה בישראל, כאשר שליש מבתי האב והעסקים אשר מבצעים שינוי כתובת, מצטרפים לשירות הפניית דואר שמוצע בדואר ישראל.
במסגרת השירות יקבלו הלקוחות במשך 10 חודשים את כל דברי הדואר אשר נשלחו עבורם באמצעות דואר ישראל מהמען הקודם לכתובת החדשה. במהלך תקופה זו הלקוחות יוכלו להתארגן בצורה רגועה, ללא לחץ נוסף הכרוך בעדכון שולחי הדואר הנמצאים עמם בקשר. ניסיון דואר ישראל מלמד שנדרש זמן לעדכן את כל שולחי הדואר הנמצאים עם הלקוח בקשר, שכן חלקם שולחים דוחות רבעוניים ודברי דואר במועדים שונים במהלך השנה. מחיר השירות – 59.9 שקל ל-10 חודשים, כאשר ארבעה חודשים ראשונים ללא תשלום.
חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול של דואר ישראל: "אנו רואים מעברי דירה רבים של משפחות בתקופת החופש הגדול ולקראת פתיחת שנת הלימודים, וכתוצאה מכך גם גידול בהזמנת שירות דואר עוקב. השירות ניתן בכל 700 סניפי החברה וניתן להצטרף אליו בכל אחת מיחידות הדואר עם הצגת תעודה מזהה של הלקוח, בן/בת הזוג וכל בוגר מעל גיל 18 שהבקשה תקפה לגביו, עם הכתובת החדשה תוך הצגת אסמכתא לכתובת הישנה". בנוסף, מציין מזעקי לקוחות פרטיים יכולים להירשם באתר דואר ישראל www.postil.com. רישום זה מתבצע טרם מעבר הדירה כאמצעי בטיחות להגנת הלקוחות ולשם זיהוי מגיש הבקשה.