צ'וברביץ' חתם לשנתיים בי-ם

אחרי אדם אריאל וג'ארד לי שעזבו את מכבי אשדוד/באר טוביה, חתם הסנטר בן ה-32 בהפועל ירושלים. מאמן ירושלים קטש: "יוסיף לנו עומק וניסיון, בטוח שהתרומה שלו תהיה משמעותית".

הפועל ירושלים הודיעה על החתמתו של אלכס צ'וברביץ', שחקנה בעונה הקודמת של מכבי אשדוד/באר טוביה, עד תום עונת 2019/2020. הסנטר הישראלי (32, 2.12 מ') יפתח בבירה את עונתו התשיעית בליגה הבכירה בישראל כשבאמתחתו טבעת אליפות אחת במדי מכבי חיפה. זה הששחקן השלישי שעזב את אשדוד. אדם אריאל הלך לראשון לציון וג'ארד לי לנס ציונה.

מאמן ירושלים, עודד קטש, התייחס להחתמה: "אלכס יוסיף לנו עומק וניסיון בקו הקדמי. הוא ריבאונדר טוב מאוד ויש לו נוכחות ברחבות, אבל בעיקר הוא שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה ואני משוכנע שהתרומה שלו תהייה משמעותית"

בעונה החולפת היה הסנטר שחקן חמישייה קבוע וחלק מההצלחה המרשימה של מכבי אשדוד/באר טוביה, שסיימה במקום הרביעי בליגה (דירוג השיא שלה בכל הזמנים), חזרה לפלייאוף אחרי שש שנות היעדרות והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. ב-32 משחקים בעונה הרגילה הוא תרם 5.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 1.1 חסימות ומדד 6.3 ב-19 דקות ובפלייאוף עלה ל-7.8 נקודות, 5.5 ריבאונדים ומדד 8.5 ב-18 דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך