אכיפת המשטרה: נעצר נהג שבפעם השניה תוך חודש רשיונו נשלל ורכבו הוחרם

המבצע המשטרתי רחב ההייקף שנעשה היום באשדוד, ע"י יחידת האופנועים של משטרת התנועה הוליד סיפורים הזויים, שאחד מהם על תושב העיר שנתפס בפעם השניה תוך חודש נוהג על רכב דו גלגלי כשרישיונו אינו מורשה לנהיגה כזו, הוא נעצר ושוחרר בערבות
ניידת משטרה על המדרכה

משטרת ישראל תמשיך בפעילות ויד נוקשה נגד עבירות תעבורה ונהגים המסכנים תוך זילות בוטה בחוק את ציבור משתמשי הדרך וזאת על מנת להבטיח סביבה בטוחה בכביש לאזרח הנורמטיבי.

במהלך פעילות אכיפה מוגברת שנערכה במהלך היום, שני, ברחבי העיר אשדוד בה נטלו חלק שוטרי התנועה מתחנת אשדוד יחד עם שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה, נעצר תושב העיר (33) עת נהג ברכב דו- גלגלי. בדיקה של הנהג העלתה כי זה אינו מורשה כלל לנהיגה על סוג כלי רכב זה (דו גלגלי) והן רק לפני מעט יותר מחודש ימים נעצר בגין אותה עבירה לאחר שנצפה אוחז בטלפון נייד בזמן נהיגה על אותו כלי רכב. באירוע זה, בתום הליך שימוע אותו ערך קצין משטרה, הושבת כלי הרכב למשך 30 ימים ועל בעליו היה להעבירו למגרש האחסנה אך דבר זה לא נעשה.

בהמשך לאירוע הבוקר, הנהג החשוד הועבר לחקירת בוחני התנועה לכיש ובסיום חקירתו שוחרר בערבות למעצר בית למשך מספר ימים במהלכן עליו להתייצב בבית משפט לתעבורה לדיון בעניינו. בנוסף, בתום שימוע שנערך על ידי קצין משטרה, כלי הרכב הועבר באמצעות גרר אותו זימנה המשטרה למגרש האחסנה, הפעם למשך 90 ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך