דיוויד לאורי תוקף את אשדוד: "יכולתי לאבד את החיים שלי"

השחקן שעזב את אשדוד אחרי שבעיית לב מנעה ממנו לשחק תקף את המועדון הדרומי: "כל מי שמגויס לשם, אל תעשו זאת. השאירו טעם רע בפה שלי". יו"ר המועדון בתגובה: "קיבל את כל שכרו, האחרון שיכול להתלונן". הקבוצה רוצה את אפק ניסים. החתמת גרינברג מתעכבת כי הוא רוצה להיות עם זכות היציאה מהחוזה בלבד.
דיוויד לאורי תוקף את אשדוד: "יכולתי לאבד את החיים שלי"
לאורי. טענות.

שחקן מכבי אשדוד בעונה שעברה דיוויד לאורי תקף את קבוצתו לשעבר בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. לאורי, שעזב את ישראל במהלך חודש ינואר לאחר שהתגלה אצלו בעיית לב שמנעה ממנו לשוב לשחק, טוען להתנהלות לא תקינה של הקבוצה הדרומית בכל הנוגע לטיפול בו.

"כל מי שמגויס לשחק בקבוצה הזאת, אני מבקש מכם, אל תעשו זאת", כתב לאורי, "לא אכפת לי מה שמעתם על מכבי אשדוד, אני שיחקתי שם וכמעט איבדתי את החיים שלי ממה שפיתחתי מפעילות של כדורסל מאומצת וטראומתית. הם מסרבים לשלם לי אחרי שחתמתי על מסמך שאפשר לי לחזור הביתה, כי לא היה להם מושג מה קורה. אני רוצה להודות לאוהדים של מכבי אשדוד שהיו נהדרים, אבל יכולתי לאבד את החיים שלי בעונה שעברה ואני עדיין נאבק בסימפטומים כתוצאה ממה שקרה. הם השאירו טעם רע בפה שלי, ולגבי כל החוויה בישראל, שזה חבל כי חוץ מזה ישראל הייתה נהדרת"

יו"ר מכבי אשדוד ארמונד אסולין הגיב: "לדיוויד לאורי לא צריך להיות גרם אחד של תלונה. הוא קיבל פה את כל הטיפולים, נלקח מספר פעמים לבית החולים כדי לבדוק את הבעיה. הוא קיבל את כל שכרו, אולי היה עיכוב אחד בשכר, אבל כל הכסף הגיע וזה למרות שלא קיבלנו אגורה מביטוח לאומי עדיין. הוא האחרון שיכול לתקוף אותנו. אני אבקש מהמנכ"ל ליצור איתו קשר לראות על מה הטענות שלנו. היה לו אבא טוב בשם בראד גרינברג שדאג לשחקנים כמו אבא, הם מקבלים מענה מיידי על כל דבר. לא מבין מאיפה זה בא ולמה זה בא עכשיו"

בנושא אחר. הקבוצה מחפשת ישראלי בכיר. אם אלכס צ'וברביץ' יילך בסופו של דבר להפןעלך ירושלים, הרי שיחפשו זר ישראלי בכיר אחר. יתכן כי יפנו לאפק ניסים.

לגבי המאמן בראד גרינברג, הרי שהוא בדרך לחתום. הסעיף היחיד שהוא בעייתי הוא סעיף היציאה. המאמן רוצה חוזה לעונה ובעונה שלאחריה רק הוא יחליט אם להמשיך או לעזוב. באשדוד רוצים שתי עונות או גם זכות יציאה להם, או קנס אם יעזוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך