מפכ"ל המשטרה הגיע לאשדוד ובחן את האיומים הבאים מחופי הים

רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה ובכירים נוספים הגיעו אמש לעיר אשדוד, על מנת לבחון את האיומים הבטחוניים מחוף הים, זאת בעזרתו האדיבה של חיל הים ומפקדיו, שליוו את צמרת המשטרה בביקורם בעיר
מפכ"ל המשטרה הגיע לאשדוד ובחן את האיומים הבאים מחופי הים

מפכ״ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך, ערך אתמול סיור בבסיס חיל הים באשדוד. במסגרת ביקורו, עמד המפכ"ל מקרוב אחר שיתוף הפעולה וממשקי העבודה שבין חיל הים לבין כוחות המשטרה במחוז הדרומי, זאת בהתייחס למתארי האיום הימי.

הבוקר מפכ"ל המשטרה ערך ביקור, במהלכו קיים הערכת מצב בהשתתפות מפקד מחוז דרום, ניצב מוטי כהן, ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב גדי סיסו, מפקד בסיס חיל הים באשדוד, אלוף משנה יובל אילון, וקציני משטרה וחיל הים.

במהלך הערכת המצב, ניתנה סקירה מקיפה על ידי אל"מ אילון בנוגע למפת האיומים הימיים, המענה הצבאי ושיתוף הפעולה והתיאום הבטחוני השוטף עם יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש במשטרה. בהמשך, הציג מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב כהן את היערכות המחוז הדרומי לנושא של חדירה ימית והמענה האופרטיבי הנגזר ממנה.

עם סיום סקירה זו, יצא מפכ״ל המשטרה לסיור ימי על ספינת דבורה שבפיקוד חיל הים מבסיסם שבאשדוד ועד למתחם באשקלון. במהלך הסיור הימי סקרו בפני בכירי המשטרה את האיומים הימים וציינו לחיוב את שיתוף הפעולה ההדוק שקיים בין יחידת השיטור הימי לבין חיל הים.

במהלך הסיור אמר המפכ״ל, רב ניצב רוני אלשיך: ״מתרשם מאד מהיכולות הטכנולוגיות והאנושיות של חיל הים, כולל אלה המתפתחות בהגנה על הגבול הימי הדרומי. עלינו כמשטרה מוטלת האחריות לביטחון הפנים ולמתן מענה משלים בממשק הדוק מול צה"ל הן בים והן על החוף. שמח לראות את איכות השת"פ ואת קפיצת המדרגה שבוצעה בהקשר זה, הן בשל התרגול המשותף של המחוז הדרומי ופד"מ והתאמת הפקודות והתקשו"ב, הן בשל שדרוג כלי השיט של משטרת ישראל והתאמתם לאתגרים, והן בשל התרגול השוטף ברמה השבועית בין זירת אשדוד בחיל הים ובין השיטור הימי במחוז דרום.
הפערים הקטנים שסומנו, יטופלו בהקדם. נמשיך לקדם את המענה לאיום הבטחוני ללא פגיעה במשימות השיטור והצלת חיים של אזרחים המבלים באזור החוף".

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב מוטי כהן, ציין : "אנו פועלים בשילוב זרועות הדוק עם צה"ל למתן מענה לאיום הימי שקיים. לצד זאת, אנו מחויבים להמשיך ולפעול עם כלל גופי הביטחון וראשי היישובים על מנת להבטיח ביטחון מקסימלי ומענה מיטבי לכלל תושבי הדרום, זאת תוך המשך עמידה במשימות שיטור קלאסיות, מאבק נחוש בפשיעה לסוגיה וצמצום תאונות הדרכים".

צילום: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך