אליפות ישראל הראשונה בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות

לראשונה בישראל תתקיים אליפות ישראל בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות. את התחרות יזם עדי קלנג חבר העמותה, הוא גם מי שזכה באליפות העולם בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות לשנת 2017.
אליפות ישראל הראשונה בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות
הסיטוריה באשדוד. צילומים: מאור בן חמו.

אשדוד עושה היסטוריה. ביום שישי ה-13/7/18  לראשונה בישראל תתקיים אליפות ישראל בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות.

האליפות תתקיים בחוף הקשתות החל מ 8:00 בבוקר ומתוכננת להסתיים ב 11:00. לתחרות נרשמו עד כה כ 20 מתמודדים עם נכויות שונות לדוגמא קטועי רגלים, משותקים, חרשים ,ועיוורים בחמש קטגוריות שונות עמידה, שכיבה, חרשים, עיוורים ופתוחה. בנוסף למקצים אלו יתקיים מקצה ראווה לילדים עם צרכים מיוחדים.

את התחרות יזם עדי קלנג חבר העמותה, הוא גם מי שזכה באליפות העולם בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלויות לשנת 2017 בתחרות שהתקיימה בקליפורניה בדצמבר האחרון . עדי שגולש גלים כבר מעל 37 שנים, נפצע בתאונת מצנח גלישה לפני כ 15 שנה ומאז הוא מוגדר כנכה,מספר כי גלישת הגלים הוא לא רק ספורט אלה דרך חיים "כשאתה בים אתה מרגיש שווה בין שווים . כולם עם מכנסי גלישה וגלשן. אין שום משמעות לכסף מעמד או מוגבלות" אמר עדי.

התחרות תתקיים בשיתוף רשות הספורט העירונית ואגף החופים אשר דואג להנגישאת הארוע למשתפים ולקהל הרחב בצורה בלתי רגילה לטובת קהילת גולשי הגלים המוגבלים בישראל בכלל ואשדוד בפרט.

התחרות מגיע לאחר שבתאריך 20/6/18 התקיימה באשדוד סדנת גלישת גלים ראשונה מסוגה לאנשים עם מוגבלויות. גם סדנה זו התקיימה ביוזמתו של עדי והעמותה לקידום הגלישהבאשדוד. בסדנה השתתפו 23 אנשים עם מוגבלויות שונות וילדים עם צרכים מיוחדים וכן 40 מתנדבים שבאו לעזור ולתמוך בגולשים עם המוגבלויות. הסדנה היתה מוצלחת ביותר והאווירה והתרוממות הרוח הורגשה אצל כולם. העמותה מזמינה את כולם לצפות בתחרות יוצאת הדופן באופייה ולעודד את המתחרים שיגיעו מכל רחבי הארץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך