הפנינג שבועות ירוק במרכז קהילתי "דקל"

מרכז קהילתי "דקל" עורך הפנינג שבועות קהילתי וירוק עם שלל פעילויות לכול המשפחה.

הפקת ההפנינג הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה של המרכז הקהילתי יחד עם איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה שבאמצעות מרכז לחינוך סביבתי שפועל במסגרות קהילתיות שונות שם לו למטרה להגביר את המודעות לנושאי איכות הסביבה, להטמיע תהליכים של אורח חיים מקיים .האיגוד ,באמצעות מרכז לחינוך סביבתי מנחה ומלווה באופן שוטף מוסדות חינוך שונים- גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים וכן מוסדות קהילתיים שונים- תנועות נוער, מתנ"סים ועוד.

מירב יגר, רכזת חינוך והדרכה באיגוד מוסרת כי באירוע צפוי מיצג של דמויות ירוקות שידריכו את קהל הנוכחים בעצות שימושיות לאורח חיים מקיים. עמירם סביון, מנהלו של מרכז קהילתי "דקל" מוסר כי להפקת האירוע נרתמו כל עובדי המתנ"ס ובתי הספר ברובע להקמת היריד במתחם קהילה ופנאי בבי"ס "אופק" ותנועת הנוער "מחנות העולים", שאותה מובילה ניצן ספיון-הקימו מתחם מרהיב של מאהל בדואי עם מחצלות והכנת פיתות על טאבון לכל דורש.

בהפנינג יוכלו התושבים להתחבר לדברים האהובים עליהם:ליטוף בעלי חיים, הפרחת בועות סבון, משחקי חברה, הכנת גבינה, סדנת הכנת שיפודי פירות, כריכי חיוכים, יצירות מחומרים ממוחזרים.במהלך האירוע יוכלו התושבים להיחשף לפעילות החוגים ולצהרונים (בחודשים מאי– יוני מתקיים מבצע "חודש מתנה" לנרשמים לחוגים לשנת הפעילות תשע"ו). אירוע חביב לכל המשפחה-אל תחמיצו.

הפנינג שבועות- יום רביעי, ב' בסיוון תשע"ה , 20/5/15 , החל מהשעה 17:00 במרכז קהילתי "דקל" (רובע ט"ו) רוטשילד 6.למידע: 08-8668634

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך