בבוקר – בכנס לידה, אחה"צ – בחדר לידה

הדס זיו (25) מאשדוד, הגיעה ביום שישי שעבר לכנס הראשון להריון באסותא אשדוד, אחרי כמה שעות היא ילדה בעצמה בת בבית החולים. הדס: "הכנס שיכנע אותי ללדת באסותא, אבל לא חשבתי שזה יקרה כמה שעות אח"כ"

הדס זיו (25) מאשדוד נהנתה מכל רגע ביום שישי שעבר, בכנס הראשון ללידה שנערך בבית החולים אסותא אשדוד. אבל היא לא שיערה בכלל מה צפוי לה כמה שעות אח"כ.

הדס: "זה היה כנס מדהים. יריד של כל מיני חברות בתחום, שחילקו גם מתנות לנשים בהריון, רופאים שהסבירו הכל מהכל וגם ארוחת בוקר. היה פשוט מעולה". עד כדי כך שהדס, לה זו הלידה השלישית שלה (לה ולבעלה יש שתי בנות והיא התלבטה עד הכנס היכן ללדת), החליטה על אסותא אשדוד במקום בו היא תלד.

החליטה אומנם, אבל היא לא חלמה שזה יקרה כזה מהר… אחרי כמה שעות מהכנס: "הכנס היה ביום שישי בערב ואני הייתי בהריון מתקדם, בשישי קיבלתי צירים ואחר כך נסעתי לבית החולים וילדתי בת נוספת".

היית נשארת כבר בבית החולים לאחר הכנס?
"קודם כל השתכנעתי ללדת באסותא אשדוד, כי זה היה כנס כמו שלא ראיתי מעודי. בתכנון שלי היה ללדת בקפלן, שם ילדתי את שתי הבנות שלי. אבל אחרי המידע הרחב שקיבלנו, החלטתי כי אני אשאר ללדת בעיר שלי, בבית החולים אסותא. אני לא מצטערת על כך לרגע. לא התאכזבתי, היה מדהים. מחדר הלידה ועד השחרור. היה מושלם. באמת אין לי מילה אחת רעה להגיד. פשוט ממליצה".

ומה באמת היה בכנס המיוחד הראשון של אסותא אשדוד? בכנס נכחו יותר מ-300 נשים בהריון ובני זוגן, שהגיעו ביום שישי האחרון לכנס ההיריון והלידה הראשון שהתקיים בבית החולים אסותא אשדוד ע"ש סמסון. אורחות ואורחי הכנס נהנו מארוחת בוקר, מתערוכת מציגים עם המון פינוקים, מהרצאות מרתקות של צוות מערך המיילדות והילודים, מהגרלת מתנות משתלמות ומשי לכל משתתפת.
בבית החולים אסותא אשדוד, המערך לנשים ויולדות כולל 8 חדרי לידה, הכוללים לידה טבעית, חדרי ניתוח ייעודים לניתוחים קיסריים ומחלקת אפס הפרדה. חדרי הלידה והאשפוז בסטנדרט גבוה והיולדות נהנות מתנאי מלונאות.

רגע, נחזור להדס, אותה תפסנו בדיוק כשחזרה הביתה לאחר הלידה. היא טיפלה תוך כדי שיחה בשתי בנותיה. לא התאפקנו ושאלנו…

בעלך לא קיווה לבן אחרי 2 בנות?
"הוא היה בטוח שהיה בן… סגר מוהל מהחודש הראשון, מהרגע שגילנו שאני בהיריון. בעלי אמר שהוא בטוח שיהיה בן. אבל הוא שמח עד הגג עכשיו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך