מילבסקי: במהלך השבוע אחליט על רשימת השחקנים למחנה האימונים

בקבוצה נבחנים שחקנים כמו דודו ביטון וכן מושאלים שחזרו. הקבוצה תצא למחנה בסלובניה. דור גלילי שהגיע ממכבי ת"א ייצא למחנה.
מילבסקי (צילום: דודי בוזגלו)

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי, התייחס להערכות של הקבוצה לאחר שבוע בתפקיד, לקראת היציאה למחנה האימונים בסלובניה ב-12.7. מילבסקי: "במהלך השבוע אצטרך לקבל החלטה לגבי הרשימה של השחקנים. אני בינתיים רואה את מי שהגיע ונבחן ואחליט".

כמו שזה נראה יש כבר רשימה של כ-20 שחקנים שיצאו למחנה. אבל מילבסקי יצטרף להחליט לגבי מספר שחקנים שנבחנים, בינהם המושאלים שחזרו, דודו ביטון ששיחק בהפועל ת"א והפועל עכו. נקודה נוספת תהיה בעניין השוער שייצא. כרגע יש 4 שוערים, יואב ג'ראפי, ירדן קרישטול, רועי משפתי ועומר אגוזי. למחנה יצאו כנראה 3 שוערים בלבד. מי שייצא למחנה הוא דור גלילי שגדל במחלקת הנוער של אשדוד, עבר בהמשך למכבי ת"א ונחשב לכישרון.

הקבוצה תערוך שני אימונים בשבוע עד ליציאה למחנה. יתכן מאוד ששחקנים יגיעו להבחן במחנה. כזכור כרגע יש 5 זרים בקבוצה ויש מקום נוסף לזר אחד בלבד. אחד משחקני הקבוצה אמר: "רואים שבובי מקצוען. הכל ברמה גבוהה. יש גם שקט מסביב לקבוצה וזה מצוין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך