גמלאי המשטרה השב"ס ומשפחותיהם יחלו בחסימת כבישים ביום ראשון

הסיבה, הם מבקשים כי משרד האוצר ימלא אחר החלטת ממשלה ויצמיד את שכר השוטרים והגמלאים לצה"ל. בין הכבישים שיחסמו גם הכניסה לאשדוד.
חסימת כבישים

מיום ראשון הקרוב  גמלאי המשטרה השב"ס ובני משפחותיהם יחלו בחסימת כבישים. גמלאי הארגונים מבקשים כי משרד האוצר ימלא אחר  החלטת ממשלה – הצמדת שכר השוטרים והגמלאים' לצה"ל.

על פי אנשי הארגון: "בית המשפט קבע בהחלטתו כי המדינה מחוייבת להחזיר לגמלאי המשטרה 7.3 אחוזים משנת 2006". נכון להיום גמלאי המשטרה ופעילי השטח נמצאים באוהל מחאה מול ביתו של  שר האוצר כחלון.

כמו כן הודיעו הארגונים כי:הם מבקשים שכר עבור שבתות וחגים, ובפועל אלפי שעות עבודה המוגדרים 'שילדי' (12 שעות ומעלה). לטענתם במשך שנים האוצר ראשי ממשלה, מפכ"לים וקציני משטרה בכירים ניצלו ומנצלים את השוטרים ככוח עבודה זול ללא תמורה. כן תהיינה הפגנות מול תחנות משטרה וחסימת מוקד 100 של המשטרה".

בין הכבישים שיחסמו גם הכניסה לאשדוד. יתר הכבישים שיחסמו : כביש מס 1 ירושלים ת"א לשני הכיוונים, כביש אילון לשני הכיוונים, כביש 6 לשני הכיוונים, צומת אשקלון, כביש הסרגל עפולה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך