גם ג'ראלד לי עזב את מכבי אשדוד/באר טוביה

הסנטר הפיני חתם בעירוני "חי מוטורס" נס ציונה, אחרי עונה יפה במדי מכבי אשדוד/באר טוביה. היו"ר יניב מזרחי: "יעזור לנו במאבקים בליגה וביורופקאפ". לפני מספר ימים חתם אדם אריאל בראשון לציון.

אחרי אדם אריאל שחתם בראשון לציון, עוד שחקן עזב את מכבי אשדוד/באר טוביה, הסנטר הפיני ג'ארלד לי. עירוני "חי מוטורס" נס ציונה הודיעה בשיש, על החתמתו של לי', שיהיה שחקן הרכש הראשון שלה לעונת 2018/19:

אביו של לי, ג'ראלד לי סיניור, שיחק שנים רבות כזר בליגה הפינית ואף הופיע בנבחרת שלה. ג'ראלד הבן נולד וגדל במדינה. הוא החל את דרכו בכדורסל בקוריהייט, לפני שיצא לארבע שנים במכללות בארה"ב בשורות אולד דומיניון. בשלוש עונותיו האחרונות הוא קלע בממוצע דו-ספרתי וכסיניור תרם 14.4 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים.

לאחר הקולג' הוא חזר לאירופה ושיחק שנתיים בליגת המשנה באיטליה, אחת באודינה והשנייה בפרימה ורולי. אחרי עונה אחת בבודוצ'נוסט המונטנגרית איתה זכה באליפות, יצא לעונה וחצי בפלוישט הרומנית ואת עונת 14/15 סיים במורסיה. לפני שלוש שנים חזר לרומניה ושיחק בסטיאווה בוקרשט ואת עונת 16/17 פתח בלה-מאן הצרפתית, אך סיים בהלסינקי סיגאלס הפינית.

לי ייצג את פינלנד בשלוש אליפויות אירופה ובגביע העולם האחרון. בקיץ 2010 הוא היה הגיבור בניצחון המפתיע של הפינים על ישראל במוקדמות היורובאסקט, כאשר קלע פעמיים מהקו בשניות הסיום וקבע 83:84 למארחים.

בעונה שעברה הגיע הסנטר למכבי אשדוד/באר טוביה והיה עמוד תווך בהצלחה שלה, בדרך לחצי גמר גביע המדינה ולמקום הרביעי בעונה הרגילה – דירוג השיא שלה בכל הזמנים. ב-24 משחקים בעונה הרגילה הוא רשם 11.4 נקודות, 5.0 ריבאונדים ומדד 11.5 ב-23 דקות ודורג חמישי בליגה עם 2.8 ריבאונדים התקפה למשחק. בפלייאוף הוא תרם 10.3 נקודות, 4.8 ריבאונדים ומדד 14.3 ב-25 דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך