פרשים, יס"מ, מסוק וכוננות מוגברת: כך איבטחה המשטרה את המצעד

מבצע מורכב התרחש ברובע הסיטי באשדוד על מנת לאבטח את מצעד הגאווה בעיר, כאשר בזמן שהמשתתפים חגגו המשטרה יחד עם כוחות מיוחדים מנעו שיבוש באירוע שנערך בקפידה יתרה

בתום מס' שעות המשטרה המקומית הודיעה על סיום הערכותה למבצע המורכב של אבטחת מצעד הגאווה באשדוד, כשממול עשרות מפגינים, לשמחת המשתתפים לא נרשמו אירועים חריגים ואין עצורים באירוע.

עשרות שוטרים, לוחמי יס"מ ומג״ב ומתנדבים הוצבו החל משעות הבוקר המוקדמות באשדוד על מנת לאבטח את ציר מצעד הגאווה שנערך בעיר אשדוד ושמרו על הסדר הציבורי, ביטחון משתתפי האירוע והסדרי התנועה.

שוטרים רבים בליווי פרשים, כוחות מג"ב ויס״מ ומסוק היחידה האווירית של המשטרה, אבטחו את המצעד תוך הקפדה על פגיעה מינימלית בחיי השגרה. המצעד אשר החל ההתכנסות המשתתפים ברחבת העירייה תחת אבטחה והיערכות המשטרה לשמירת הסדר יצא לדרכו ברחוב שד׳ מנחם בגין דרך רחוב אקסודוס ועד חוף הקשתות שם הגיע לסיומו. במהלך האירוע לא נרשמו אירועים חריגים כלל והסדר נשמר על כנו. עם סיומו של המצעד נפתחו כלל החסימות המשטרתיות ברחובות שנסגרו לטובת האירוע.

צילום: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך