שוב אלופים. "דולפיני אשדוד" זכו באליפות הרביעית ברציפות

גברה בגמר על קבוצת הבת כרישי אשדוד/ראשל"צ 2:3, לאחר הארכה. זו אליפות שביעית של הקבוצתה ודאבל שלישי רצוף.
שוב אלופים. "דולפיני אשדוד" זכו באליפות הרביעית ברציפות
עכשיו גם אליפות. דולפיני אשדוד".

קבוצת "דולפני אשדוד" זכתה בכל התארים האפשריים העונה בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה. היא אלופת אירופה, מחזיקת הגביע ומיום חמישי גם אלופת המדינה, לאחר שגברה על קבוצת הבת כרישי אשדוד/ראשל"צ 2:3 לאחר הארכה.

זה היה משחק צמוד מאוד עם כל המחמאות לקבוצת אשדוד/ראשל"צ, שרק השנה הוקמה וכבר זכתה בסגנות. אשדוד/ראשל"צ הוליכה 0:1 משער של דויד ריבוח. "דולפיני אשדוד" הישוו ל-1:1 על ידי מאיר סמימי. כרישי אשדוד/ראשל"צ לא ויתרו ושוב עלו ליתרון משער נוסף של דוד ריבוח  זה נראה הולך לכיוון קבוצת הבת, אבל ערן ביטון השווה ל-2:2, 20 שניות לסיום המשחק. מדהים. בהארכה השניה איסקנדר קחרמונוב כבש את ה-2:3 וניצח את המשחק.

יניב נוחי מאמן דולפיני אשדוד: "השחקנים הראו אופי, והאמינו שאפשר לעשות מהפך גם בשניות האחרונות שנותרו. מהרגע שחזרתי לקבוצה הצבתי יעדים ואמרתי לשחקנים שחובת ההוכחה עלינו, וכי עלינו לעשות ככל יכולתנו להביא הצלחה והמשכיות עבור ההנהלה שעושה ימים כלילות למעננו".

המאמן יניב נוחי.

יעקב אוליאל היו"ר הבלתי נלאה של "דולפיני אשדוד", שהוא למעשה הרוח החיה בקבוצה: "שתי הקבוצות של העמותה הגיעו לגמר וזו גאווה בעבורי וליבי היה חצוי מאוד. הקהל נהנה מרמת משחק גבוהה ובסופו של דבר הקבוצה הבוגרת יותר של  דולפיני אשדוד, ניצחה. אני שמח בעבור השחקנים שעברו עונה מדהימה עם זכייה בטריפל (אליפות אירופה,גביע מדינה ואליפות ארצית). תודה למאמן יניב נוחי על עבודה נפלאה. והיעד הבא הוא לשמור אלופת אירופה בליגת אלופות בגרמניה

זו הייתה האליפות השביעית של "דולפני אשדוד", הרביעית ברציפות. זה גם היה הדאבל השלישי ברציפות. אין ספק ש"דולפני אשדוד" שולטת בליגת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה..עכשיו יש לה סגנית חזקה והיא…גם מאשדוד/ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך