מארגני מצעד הגאווה בשישי: "הוא יהיה סולידי, לא כמו בת"א"

"מדובר בעיקר במחאה למען זכויות האדם", אמרו המארגנים. במקביל הודיע ארגון "חותם", כי הוא יערוך מחאה לצד המצעד: "נעמוד מול הפרובוקציות המבטאות תרבות מופקרת והרס התא המשפחתי הטבעי". ב-10 בבוקר תתחיל התכנסות, פעילות ונאומים ברחבת העירייה, ב-11.00 לערך יצא המצעד לכיוון חוף הקשתות. המצעד יסתיים במסיבה בפאב "זה".
מארגני מצעד הגאווה בשישי: "הוא יהיה סולידי, לא כמו בת"א"
המצעד לפני שנתיים

ביום שישי יצא לדרך מצעד הגאווה מספר 4 של העיר אשדוד (לפני שנה הוא לא נערך בגלל מיעוט משתתפים). כבר עתה יש קולות בעד ונגד ואפילו נערך עימות באולפן וינט, בין מי שמארגן את המצעד למי שמתנגד.

המצעד ייפתח בהתכנסות ברחבת העירייה, שם יתאספו הצועדים והתומכים ליד  במה שהוכנה. בנוסף ייערכו דוכנים ותהיה פעילות בעניין זכויות האדם. לאחר נאומים יצא המצעד בשעה 11.00 לערך לכיוון חוף הקשתות ויסתיים במסיבה בפאב "זה". מארגני המצעד אמרו כי : "זה לא יהיה מצעד כמו בת"א. הוא יהיה סולידי יותר בלי התערטלות, אלא יותר מחאתי למען זכויות האדם".

אבל כבר יש מתנגדים ארגון חותם, שהוא ארגון גג המאגד תחתיו את המכונים התורניים- ציוניים, כבר הודיע כי יערוך הפגנה ומחאה נגד המצעד, בזמן המצעד ומקביל לו.   "נעמוד כולנו אל מול הפרובוקציות המבטאות תרבות מופקרת והרס התא המשפחתי הטבעי". נכתב במודעות של הארגון.

באולפן  וינט ערכו עימות בין נציג הארגון לנציג המארגנים של המצעד באשדוד. הרב אבנר פורת, מארגון חותם שיפגין נגד המצעד, הסביר באולפן את המניע למהלך: "הייתה יוזמה של כל מיני גורמים בתוך העיר שחברו אלינו מתוך הבנה שהתופעה הזו הולכת ומתפשטת ברחבי הארץ. יש בה צד של איום על החברה. הבסיס הגרעיני של כל חברה זה משפחה ביולוגית, אבא, אמא וילדים, שמחוברים. הנושא הוא רשות הרבים".

אנדריי איתן רובין, רכז צוות גאווה אשדודית המארגן את המצעד, השיב לרב פורת באולפן: "אנחנו לא נגד מפגינים. המצעד לא עובר בתוך רובעים דתיים מהבנה שלנו שאנחנו לא רוצים להתסיס ולא לפגוע בזכויות אנשים אחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך