הפגנה ודיון סוער במועצת העיר סביב העתקת גני ילדים לבתי ספר

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש הייתה מהסוערות שזכורות בעירייה, הכל אודות החלטת אגף החינוך להעתיק את גני ילדי החינוך המיוחד לבתי הספר במטרה לרווח את כיתות הלימוד ולאפשר כלים טובים יותר לילדים, אך ההורים התנגדו
הפגנה ודיון סוער במועצת העיר סביב העתקת גני ילדים לבתי ספר

ערב סוער במיוחד התחולל אמש בבניין העיריה, במהלך ישיבת מועצת העיר החודשית בערבות דיון שהתפתח במליאה על העברת כיתות הגנים של ילדי החינוך המיוחד לתוך בתי הספר ברובעים בהם הצפיפות בגני הילדים הולכת וגוברת.

אגף החינוך של עיריית אשדוד ראה לנכון לקבל החלטה להעביר את ילדי הגנים לבתי הספר במטרה לרווח את כיתות הלימוד ולאפשר מגוון יכולות וכלים נוספים לילדי החינוך המיוחד בתוך בתי הספר.

אך ההורים החליטו שהמהלך לא לרוחם ושהוא פוגע בילדים ובפיתוחם, כאשר הטענה העיקרית היא שהמעבר לבמת ספר בו שוהים ילדים רגילים יכול לגרום נזקים לילדי החינוך המיוחד.

ארבעים איש מתוכם ילדים הגיעו אמש למןעצה להפגין נגד החלטת העירייה, שמצידה ניסת להסביר להורים שהמהלך נועד כדי להרחיב את מקום הלימוד של ילדיהם, ושהכלים שהוא יקבל במוסד חינוכי על כל שלוחותיו יועילו לו, הפרט הנובף והחשוב ביותר הוא הרחבת הכיתות ופתרון מצוקת הקבלה לגנים הללו, כמו כן התחייבה העירייה להפרדה מלאה בין ילדי החינוך המיוחד לשאר הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך