עבריין מין נעצר לאחר שביצעה מעשה מגונה מול קטינות באשדוד

אדם בן 70 שהיה תחת פיקוח של יחידת שירות בתי הסוהר נתפס על חם כשהוא מבצע מעשה מגונה בפני קטינות באמצע הרחוב, הוא נעצר, נכלא ויובא בפני שופט
אסיר אזוק באזיקים
משטרת ישראל תפעל בשילוב זרועות עם גורמי האכיפה השונים על מנת לאפשר לאזרח שומר החוק סביבה נורמטיבית ובטוחה, בדגש לצעירים במהלך חופשת הקיץ״.
פעילות משותפת של שוטרי משטרת ישראל יחד עם יחידת ״צור״ של שירות בתי הסוהר, הביאה למעצרו של מפוקח מין תושב אשדוד (70) בחשד למעשה מגונה בפומבי. החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה לאחריה נכלא. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
היום, רביעי, לקראת שעות הצהריים התקבל דיווח מקצין פיקוח יחידת ״צור״, יחידת שב"ס לפיקוח על עברייני מין, כי נמצא יחד עם מפוקח תושב אשדוד וכי החשוד נצפה על ידו מבצע מעשה מגונה בפומבי ברחוב מילמן פינת שד׳ ירושלים סמוך לתחנת אוטובוס בה שהו באותה העת שתי קטינות (בגילאי 14 לערך).
שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו. בסיום חקירתו הוא נכלא ומחר תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך