ברביעי שביתת אחיות במחאה על האלימות כלפיהן

השביתה היא כמחאה על דקירת אחות בבית החולים אסף הרופא. השביתה תכלול גם מרפאות, מכונים, אשפוזי חום והצוות הסיעודי לא יעבוד. בנוסף חדרי הניתוח ומחלקות האשפוז, יעבדו במתכונת שבת. במחלקות פגים ויונקים, טיפול נמרץ, חדרי לידה, דיאליזה אונקולוגיה ויחידת הפריון, יעבדו במתכונת מצומצמת.

הסתדרות האחים והאחיות הודיעה על שביתה ביום רביעי בבתי החולים, כמחאה על האלימות נגדם, שהסתיימה ביום שני, בדקירת אחות בבטנה. השביתה תכלול כמובן גם את בית החולים אסותא אשדוד. השביתה היא מסר ודרישה ממשרד הבריאות "ליצור סביבת בטוחה", לשון ההודעה.

האחות נדקרה בידי חולה בבית החולים הגריאטרי שמואל הרופא שבבאר יעקב ונפצעה באורח בינוני. מאבטח שהיה במקום לא הצליח למנוע את התקרית, שהתרחשה בביתן שמטפל במחלת השחפת, אולם המאבטחים השתלטו על התוקף לאחר המעשה. שוטרים שנקראו למקום עצרו חשוד בדקירה, מבקש מקלט מאריתריאה בשנות השלושים לחייו, שטופל בבית החולים ודקר את האחות משום שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל.

על פי ההודעה השביתה תכלול גם מרפאות, מכונים, אשפוזי חום והצוות הסיעודי לא יעבוד. בנוסף חדרי הניתוח ומחלקות האשפוז, יעבדו במתכונת שבת. במחלקות פגים ויונקים, טיפול נמרץ, חדרי לידה, דיאליזה אונקולוגיה ויחידת הפריון, יעבדו במתכונת מצומצמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך