קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד פתחה את ההכנות לעונה הבאה

הליגה תפתח ב-21.9, אבל באשדוד ההכנות נמתאות בתנופה. תמונת מצב.
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד פתחה את ההכנות לעונה הבאה
טל הרשקוביץ'. (צילומים: עמית שיסל , איגוד הכדוריד)

ההכנות לעונת 2018/19 של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, נכנסים להילוך גבוה והיא מתכוננת לעונה הבאה.

השוער תומיסלב סטויקוביץ ימשיך עונה נוספת בין הקורות לאחר שהפגין יכולת טובה בעונה הקודמת ואליו יצטרף תום שם טוב בן ה21 ממכבי ת״א בעונה החולפת שיחליף את ליאור קפלן שעוזב את האדומים לאחר 3 עונות בהן היה חלק חשוב בסגל הקבוצה, אנחנו מאחלים לקפלן הצלחה רבה בקבוצתו החדשה ומודים לו על התרומה הגדולה למועדון!

בגזרת הפינות, בפינה יד שמאל, שלומי צייטלר חזר למועדון נעוריו נס ציונה לאחר עונה אחת בלבד במדי האדומים ואת מקומו יתפוס טל הרשקוביץ, בעיניי רבים אולי הקיצוני המוכשר והטוב בארץ שמגיע אלינו מבני הרצליה שם שיחק והצטיין בשנתיים האחרונות.
הרשקוביץ הוא תוצר של המועדון הגדול בארץ הפועל ראשל״צ והיה שותף בכיר ל3 אליפויות ו2 גביעי מדינה.
ביחד איתו יקבל השנה את הבמה גם השחקן הצעיר והמוכשר של המועדון, לו אקסבורד שמסומן ככישרון גדול ואולי השנה כבר יוכיח זאת על הבמה של הגדולים.

שרון שלם

בפינה יד ימין , סשה צ׳ודנובסקי גם הוא עוזב לאחר עונה אחת וחוזר לקריית אונו, ואת מקומו בפינה ימלא עוד כישרון צעיר ומוכשר מאוד, שרון שלם שמגיע אלינו מעירוני רחובות שם הצטיין בעונות האחרונות .
שלם הוא תוצר של מחלקות הילדים והנוער של מכבי ראשל״צ ונחשב לאחד מהקיצונים הבולטים בליגת העל.
ביחד איתו בעמדה ימשיך אסף בן גוזי הצעיר והמוכשר שכבר צבר כמה דקות בעונה שעברה בליגת העל ויקווה לצבור ניסיון ודקות משחק גם בעונה הקרובה.

מבחינת הפיווטים, דדי פרץ נפרד מהקבוצה לאחר תקופה ארוכה ותרומה עצומה ואת מקומו ימלא שי הרשקוביץ הפיווט המצוין שיחזיק את הקו ביחד עם הברומטר והחומה ההגנתית של הקבוצה יוסי ביטרמן שימשיך גם העונה כבורג מרכזי במדי האדומים.

תום שלם

עומרי קושמרו, דור קלדרון, אדיר כהן וישראל ביטרמן ימשיכו לתפוס את הקו האחורי של הקבוצה ביחד עם איתי סוויסה הצעיר המוכשר והם כבר הפכו להיות השחקנים הוותיקים והמנוסים של הקבוצה שיובילו אותה העונה בתקווה להישגים שאנחנו כל כך מייחלים להם!
על הכוונת, החתמת זר שמאלי לקו האחורי של הקבוצה לאחר שאלכסיי גרגורייב לא ימשיך לעונה נוספת. בנוסף המטרה היא להחתים עוד ישראלי בכיר שישלים את הסגל לעונה הקרובה.

עמית ישראל, שון ריבקין , אור פרקש ומתן כהן , שחקני קבוצת הנוער לא יהיו חלק מסגל הקבוצה הבוגרת העונה מאחר והם יצטרפו לפרויקט גרמניה השנה של איגוד הכדוריד .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך