מזעזע: גבר נפצע קשה לאחר שנשרף בכל חלקי גופו

כוחות ההצלה בעיר נקלעו הבוקר לאירוע קשה ולא שגרתי לאחר שנאלצו להציל את חייו של גבר בשנות הארבעים לחייו בזמן שעלה באש, לאחר ניסיונות ממושכים הוא הורדם והונשם ופונה לבית החולים בעיר
מזעזע: גבר נפצע קשה לאחר שנשרף בכל חלקי גופו

מתנדבי איחוד הצלה מסניף אשדוד מעניקים כעת טיפול רפואי לאדם בשנות ה- 40 לחייו שנמצא במצב קשה עם כויות קשות בכל חלקי גופו.

האירוע ארע בשטח חולי סמוך לפארק אתגרים בשד' הרצל באשדוד.

כוחות ההצלה הרדימו את הפצוע והחלו להנשים אותו, בעקבות מצבו הרפואי הקשה, והסבל הרב שנוצר בעקבות החלקים השרופים בגופו.

בשלב זה המתנדבים בסיוע כוחות מד"א מייצבים את מצבו ומפנים אותו לטיפול נמרץ בבית החולים אסותא באשדוד, בתקווה להציל את חייו.

דוברות המשטרה (לכיש): חוקרי משטרת ישראל פתחו בבירור נסיבות אירוע בו אדם, שזהותו טרם ידועה, ככל הנראה הצית עצמו באשדוד. הוא פונה תוך טיפול רפואי לבית החולים באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה).

בשעה 09:10 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אדם שכל גופו סימני שריפה וכוויות סמוך לפארק אתגרים בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות המקרה תוך איתור ואיסוף ממצאים ובניסיון לברר את זהותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך