מצעד הגאווה באשדוד בשישי. יש כבר מתנגדים

ארגון "חותם", ארגון תורני, מבקש לבטל את המצעד: "המצעד משדר מסר חינוכי שלילי". מארגני המצעד בתגובה: "המצעד יצא לפועל ביום שישי בדיוק כפי שתוכנן"

ביום שישי ייערך מצעד הגאווה באשדוד. הבוקר (שלישי) כבר היה מי שיצא באופן גלוי נגדו.

ארגון "חותם" הוא ארגון גג המאגד תחתיו את המכונים התורניים הציונים. הארגון פרסם קול קורא בעניין בו הוא מביע את דעתו, כאשר נציגו שלח לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מכתב.

לדברי הארגון, המצעד אינו מייצג את רוב תושבי אשדוד. "העיר אשדוד מאופיינת בכך שציבור רחב מתושבי העיר מזוהים עם מסורת ישראל, ורואים בערכי המשפחה הטבעית ערכים יסודיים", כתבו בחותם והסבירו כי ״המשפחה הטבעית – אבא אמא וילדים, היא אבן היסוד לקיומה של החברה, והיא מהווה את הסביבה הטבעית והבריאה לגידול הדור הבא, ערכים אלו הם התשתית לקיומנו ועלינו לשמור עליהם מכל משמר".

עוד הוסיפו כי מדובר בהעברת מסר שלילי לילדי העיר. "עיריית אשדוד מאפשרת למיעוט קטן הבא מחוץ לעיר, לרמוס ערכים אלו קיום מצעד זה ברחובה של העיר, מצעד שכל עניינו רמיסת המשפחה הנורמטיבית, פוגע בבריאותה הרוחנית של החברה ובתושבי העיר אשדוד בפרט, ומשדר מסר חינוכי שלילי כלפי הצורך בהקמת משפחה והבאת ילדים לעולם". על פי הארגון, במהלך המצעד צפויים פעילי הארגון לקיים הפגנה במקום בהשתתפות תושבים מסורתיים מרחבי העיר. אגב המצעד האחרון בעיר התקיים לפני שנתיים.
מארגני המצעד הגיבו לדברים: "גם למרות הכותרת הזאת, בוקר טוב לכל המהממים והמהממות. מי שהיה צריך תזכורת לחשיבות המצעדים בפריפריה מקבל אותה בדמות הומופובים חשוכים "שמגנים" על דרך הטבע. נרצה רק לציין, שהמצעד, בדיוק כפי שתוכנן יצא לפועל ביום שישי הקרוב מרחבת העירייה, גם עם הפגנת הנגד שמתוכננת. זכותם להפגין. נשמח לשחזר את התמונות שהיו במצעדים הקודמים,כשאתם הייתם עשרות ואנחנו מעל לאלף איש ואישה. זה המסר שלנו נתראה במצעד באשדוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך