חשיפה: זה התאריך לסיום השלב העיקרי בעבודות ה- Reway באשדוד

נשלמות ההכנות לסיום העבודות העיקריות שמבוצעות כיום בעיר אשדוד במסגרת פרויקט reway, כשבסיומן בעוד זמן קצר תתקיים הפסקה קצרה ולאחר מכן יחל השלב השני והאחרון, אתק 'אשדוד אונליין' יצא לסיור מצולם של העבודות הקיימות ששינו את פניה של העיר והפכו את הכבישים בה למפוארים והמתקדמים ביותר בארץ
חשיפה: זה התאריך לסיום השלב העיקרי בעבודות ה- Reway באשדוד

פרויקט ה- reway נכנס לחיינו לפני יותר משנה וחצי בקול תרועה רמה, כאשר בתחילה חשבו חלק מהתושבים והפוליטיקאים מהאופוזיציה שהפרויקט הוא מיותר ולא ישדרג את העיר. אך היום חודשיים לפני סיום העבודות העיקריות בעיר ששינו את פניה מבלי הכר, ניתן לומר בפה מלא שההתעקשות הייתה משתלמת.

חודשים ארוכים של עבודה הפכו את העיר אשדוד לאחת המתקדמות בארץ, בעלת ניחוח אירופאי ישראלי, בהשקעה של מיליוני שקלים שהגיעו ממשרד התחבורה, וכבר היום ניתן לראות את האזורים המרכזיים ששינו את פניהם לבלי הכר כדוגמת הכניסה הדרומית לעיר ועד רובע הסיטי עם כבישים חדשים, תחבורה מתקדמת, תחנות חכמות הכוללות עמדת הטענה סלולרית, אינטרנט חינם ושבילים להולכי רגל ולרוחבי אופניים, יחד עם צמחיה מודרנית וחווית נסיעה יוצאת דופן.

מבדיקה שערכנו מול עיריית אשדוד התברר שכבר בתחילת חודש ספטמבר עם חזרת התלמידים לבתי הספר, יסתיימו להן העבודות על פרויקט ה- Reway בכבישים עליהם מתבצעות כעת עבודות, דהיינו: שד' הרצל, בגין, ז'בוטינסקי, יצחק הנשיא ועוד, כאשר לאחר הפסקה של חודשיים בחודש נובמבר 2018 יחזרו העבודות אך הפעם על השלב השני שצפוי להיות מעניין מאוד ולשנות לחלוטין אזור נוסף וותיק באשדוד.

אתר 'אשדוד אונליין' יצא לסיור מעניין אודות העבודות המתבצעות בכבישים, הסיור שתועד במצלמת הכתב מלמד על אופי העבודות, ונותן לציבור תמונה מלאה על ההכנות לקראת סיום העבודות, היכן הן עומדות, מה השתנה ומה עתיד להשתנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך