מילבסקי: "אפשר לקחת את השחקנים של הקבוצה רמה אחת למעלה"

מ.ס אשדוד פתחה היום, ראשון, את אימוניה לעונת 2018-2019 עם המאמן החדש בובי מילבסקי. טום בן זקן: "העונה שעברנו היא עונה חד פעמית". גדי קינדה פתח את האימונים עם הקבוצה ונראה כי יישאר, משה אוחיון פרש וימונה לעוזרו של מילבסקי
מילבסקי: "אפשר לקחת את השחקנים של הקבוצה רמה אחת למעלה"
יוצאים לדרך. מילבסקי וטום בן זקן במסיבת העיתונאים

מ.ס אשדוד פתחה את ההכנות לעונת 2018-2019 באופן רשמי. המאמן החדש, המקדוני, בובי מילבסקי התייחס לעונה הקרובה. במסיבת העיתונאים הראשונה לעונה הקרובה, בה נכח גם הקפטן טום בן זקן.

כמו שזה נראה יתכן כי גדי קינדה ייפתח את העונה עם הקבוצה. מילבסקי סיפר כי שוחח עם השחקן וכי ייתכן מאוד שהוא יישאר. קינדה אגב עדיין לא כשיר לאחר הפציעה בתום העונה שעברה.

מילבסקי: ״אני שמח לחזור לאשדוד ולישראל אחרי 14 שנים, חוויתי פה שנים נהדרות בעיר הזאת, במועדון הזה ומאוד נהנתי מהזמן שהיה לי פה".

בויב מילבסקי. שמח לחזור. (צילום: דודי בוזגלו)

מדוע בחרת לעזוב את נבחרת מקדוניה עד גיל 21 ולבוא לארץ, לאשדוד?

"עשיתי כבר הכל עם הנבחרת המקדונית שאימנתי, כבר לא היה לי מה להשיג שם, אותו דבר עם הקבוצה שאימנתי ולכן החלטתי להגיע לאשדוד בעיקר לאור העובדה שהמקום הזה הוא הבית השני שלי. המטרות שלי זה לעשות את המיטב עם הקבוצה הזאת לפי ההשקפות שלי, מבחינתי אפשר לקחת את השחקנים של הקבוצה רמה אחת למעלה אבל צריך זמן כדי להתחבר.  יש הרבה כישרון בקבוצה שלנו, שחקנים צעירים עם הרבה פוטנציאל כמו הקפטן שלנו טום שנמצא לידי".

"העונה שעברה לא תחזור". הקפטן בן זקן.

מה לגבי חיזוק?

"אני לא חושב שאנחנו צריכים להביא יותר מידי שחקנים, צריך לבחור שחקנים בצורה טובה יותר ומתומצתת יותר. יש לנו חמישה זרים, ארבעה עם חוזים לעונה הבאה ואני לא רוצה להחליף אף אחד לפני שאראה אותם על המגרש. דיברתי עם גדי קינדה ואני מקווה שהוא ישאר, לדעתי הוא אחד השחקנים המוכשרים והטובים שיש לנו״.

טום בן זקן, הקפטן התייחס אף הוא לפתיחת העונה: ״העונה שעברנו היא עונה חד פעמית, ההישארות שלנו בליגה הייתה כמו נס.  כמובן שיש ממני הרבה יותר ציפיות, אני מרגיש מוכן ובשל לקחת אחריות ולהנהיג את הקבוצה קדימה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך