עדויות חדשות נגד שוטרת התנועה המשקרת מאשדוד

התלונות על השוטרת שפעלה באשדוד בחודשים האחרונים והמשיכה לחלק קנסות לנהגים על לא עוול בכפם ממשיכים לזרום לרחבי הרשת, המשטרה הודיעה שהיא מעבירה אותה מתפקידה
עדויות חדשות נגד שוטרת התנועה המשקרת מאשדוד

בימים האחרונים תופס תאוצה הסיפור שמסעיר את אשדוד ושנחשף בשבוע האחרון סביב שוטרת התנועה המקומית שחילקה דוחות לנהגים תמימים מבלי שאלה יעברו עבירה, ובשיטת פעולה מתוחכמת הצליחה לבלבל אותם ולתת להם דו"ח על עבירה שמעולם לא ביצעו.

לאתר 'אשדוד אונליין' הגיעה עדות של נהג רכב תושב העיר שטוען כי השוטרת המדוברת נתנה לו דוח תנועה על שלא עבר במעבר חציה בשד' ירושלים בעיר באותו מקום בו נצפתה במצלמות העיריחה מחלקת דוחות ללא עבירה.

אלא שהפעם הגדילה השוטרת לעשות ולאחר שהבינה שהיא מתועדת היא החליטה לטעון שהנהג מטריד אותה, כאשר לאחר דין ודברים הין השניים לקח הנהג את הדוח ונסע מהמקום.

הנהג ששילם את הדו"ח מחוסר ברירה, גילה את שנחשף בשבוע האחרון והחליט כי יצטרף למס' הנהגים שהחליטו לתבוע את השוטרת האשדודית, במטרה לבטל לאלתר את הדוחות שניתנו אף על פי שכבר שולמו. בשלב זה עדיין לא ידוע אל הקבוצה תתבע גם פיצויים מהמשטרה בעקבות זאת.

כזכור בשבוע שעבר פרסם אתר 'וואלה' על מקרה חמור בו שוטרת שפעלה באזור אשדוד עשתה שימוש פסול בכוח שהחוק הקנה לה וכתבה דו"ח לנהג על שימוש בטלפון נייד בנהיגה, למרות שלא יכולה היתה להבחין בכך. בית המשפט זיכה אותו ואנו סברנו כי מדובר על אירוע נקודתי, אך התבדינו; לאחר פרסום הכתבה, הגיעו לעו"ד ערן דמרי, מומחה לדיני תעבורה, שייצג את הנהג, פניות של נהגים נוספים על פיהם עולה תמונה של שיטה לפברוק דוחות – בדיוק על ידי אותה השוטרת.

שיטת הפעולה פשוטה: השוטרת מאתרת נהג שנמצא לבדו ברכב, לא עוצרת אותו במקום ביצוע העבירה, אלא לפחות חמש מאות מטרים ואף קילומטרים ממקום ביצוע העבירה, תוך יצירת מצב בו הוא יתקשה להוכיח כי העבירה כלל לא התרחשה – ובאופן שמונע מצב בו עדים שצפו בהתרחשות יכולים לשפוך אור על נסיבות העבירה שלא בוצעה.

אזכורים על התנהלותה הבעייתית של השוטרת עלו בלא מעט פורומים וקבוצות בהם חברים תושבי אשדוד, ורבים מכירים את שמה ופרצופה, לבטח כאלו שקבלו ממנה דו"ח על לא עוול.

תגובת משטרת ישראל: השוטרת אכן פעלה בחוסר מקצועיות שאינו אופייני לשוטר במערך התנועה ובכלל – ולכן הוחלט לנקוט נגדה צעדים פיקודיים, להעבירה מתפקיד במערך התנועה ובמקביל תפקודה ייבחן בעתיד גם בתפקידה החדש. יחד עם זאת, מקרה חריג זה שטופל בהתאם אינו מעיד על עשרות אלפי שוטרים שעושים את עבודתם נאמנה ומצילים חיי אדם מדי יום ביומו. במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים, שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול במקצועיות ומתוך תחושת שליחות, נגד כל נהג שיעבור על חוקי התעבורה ויסכן בהתנהלותו את משתמשי הדרך, במטרה למנוע את התאונה הבאה, להציל חיי אדם ולהגביר את נורמות הציות לחוק".

צילום תמונה: עיריית אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך