אישה שגילתה כי בעלה בוגד עם צעירה סגרה חשבון עם המאהבת

אישה שגילתה כי בעלה בוגד עם צעירה סגרה חשבון עם המאהבת. הגבר נשוי פלוס 4 הבטיח כי יעזוב את האישה, אבל לא ציפה לתגובתה.
גבר ואישה עם פנים מטושטשות

א' איש עסקים נשוי ומוכר מאשדוד, שניהל רומן ארוך מבלי שאשתו ידעה זאת, היה צריך להתמודד עם תוצאות הגילוי. גם המאהבת שלו נאלצה לשלם מחיר לא קטן, בגלל תגובת אשתו.

הכל חל לפני שנה וחצי. בחורה בסוף שנות העשרים שלה, הכירה את א', גבר כבן ארבעים. תחילה לא ידעה כי מדובר בגבר נשוי, מאחר וסיפר לה כי הוא גרוש עם 4 ילדים. הבחורה התאהבה בא' ולאחר כחצי שנה גילה לה כי הוא נשוי. לצעירה היה קשה לעוזב את א' למרות הגילוי והרומן נמשך עוד כשנה, כשהם נפגשים בסתר. הגבר גם הוסיף כי יש בדעתו לעזוב את אשתו לה הוא נשוי 12שנים וכן לעזוב את הבית ולעבור לגור עם הצעירה.

אולם באחד המקרים בעת שהשניים בילו בעיר, ראתה חברה של אשתו את הבעל ומיהרה לספר לחברתה. האישה עקבה אחרי בעלה אל מחוץ לעיר בעת שיצא עם הצעירה לבלות כשלה הוא מספר על פגישת עבודה מחוץ לעיר. היא ראתה את השניים מבלים כמו זוג לכל דבר. היא חזרה לביתה והמתינה לבעלה כאילו כלום לא קרה.

האישה לא גילתה לבעלה כי היא יודעת מהנעשה והחלה לעקוב אחריו באמצעות חברת הסלולר. היא ביקשה וקיבלה פירוט שיחות וגילתה את המספר של המאהבת. אבל בזה העניין לא הסתיים. האישה פנתה אל המאהבת וביקשה להיפגש איתה, כשהיא מציגה עצמה כאשתו של א'.  הצעירה הסכימה להיפגש אבל לא ציפתה למה שעומד להגיע.

השתיים נפגשו במקום מרכזי בעיר. האישה מיד כשראתה את הצעירה החל להתעמת איתה ולצעוק עליה ורק התערבות של עוברים ושבים מנעה ממנה להכות אותה, אולם המרחק מכך לא היה גדול. הצעירה נמלטה מהמקום והודיעה לא', כי אשתו יודעת וכי היא נמלטה כרגע ממנה כי האחרונה רצתה להכות אותה. א' לא ידע מה לעשות הוא החליט לנסות לפייס את אשתו. הוא הגיע לביתו שם היא היא חיכתה לו וכמעט הגיעה לעימות פיזי גם איתו. לבסוף הבטיח הבעל כי יעזוב את הצעירה וכי ינתק איתה את הקשר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך