בוטלה השביתה הגדולה של 'אפיקים' באשדוד

השביתה המתוכננת של חברת אפיקים העירונית שמפעילה את הקווים בעיר, התבטלה בעקבות סיכום לילי בין יו"ר הוועד להנהלת החברה, גם האוטובוסים הבין עירוניים לא ישבתו
השביתה הגדולה: 'אפיקים' תשבית את האוטובוסים באשדוד

לאחר משא ומתן לילי ארוך ומפרך של יוני קריספין יו"ר ועד העובדים בחברת אפיקים יחד עם הנהלת החברה ומשרד התחבורה, הוחלט על ביטול השביתה המתוכננת בת ה- 5 שעות ביול ראשון הקרוב.

במכתב ששלח קריספין לעובדים הוא כתב "לאור ההתפתחויות האחרונות לטובת ענף התחבורה בכלל ולטובת עובדי אפיקים בפרט אין מקום בשלב זה לפעילות אשר תפגע בחברה ובעובדיה".

לסיום כתב קריספין "בהמשך נפרסם את ההשגים המוצלחים לטובת הענף והמקצוע, אני מודה לכל העובדים היקרים שעומדים תמיד לימין הוועד והחברה. יום א 1.7.18 עובדים כרגיל".

כזכור, אמש פרסמנו כי "בחברת אפיקים תכננו לשבות ביום ראשון הקרוב, בטענה לאלימות הרבה נגד נהגי החברה" אך כאמור הדברים הסתדרו לאחר דין ודברים והשביתה בוטלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך