בראד גרינברג ימשיך לאמן את מכבי אשדוד/באר טוביה

הסיכום הוא עקרוני, כנראה לשנתיים. דני גוט ימשיך כעוזרו. גרינברג יחתום רשמית בימים הקרובים.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

בשורה לאוהדי מכבי אשדוד/באר טוביה, בראד גרינברג ימשיך כמאמן גם בעונה הבאה בקבוצה, אולי אפילו לשתי עונות.

בתקופה האחרונה היה מו"מ בין גרינברג שנמצא עם נבחרת קוסבו לאנשי הקבוצה ובראשם היו"ר ארמונד אסולין. גרינברג אמור היה לתת תשובה רשמית עד ה-30.6, אבל אתמול הוא כבר נתן הסכמה עקרונית וכל שנותר הוא לחתום על החוזה באופן רשמי.

זה יעשה כבר בימים הקרובים, אולי עוד היום. אשדוד הציעה לגרינברג שתי עונות ולא עונה אחת בלבד, בלי אפשרויות יציאה הדדיות של שני הצדדים. גרינברג אמור לתת תשובה על זה.  לנוכח ההערכה הרבה שהוא זוכה לה באשדוד והשקט המקצועי, יתכן מאוד שיסכים.

מי שימשיך כעוזרו הוא דני גוט. גוט עשוי בקרוב מאוד לצאת לארה"ב ושם לצפות במספר משחקי ליגות קיץ ולראות שחקנים שיכולים להתאים למכבי אשדוד. כמו שזה נראה יש כוונה להשאיר את רוב הסגל.

עכשיו עם החתמתו של גרינברג, יתכן כי הנרי סק, שמאוד מעריך את המאמן ואוהב להתאמן ולשחק תחת הדרכתו, ימשיך בקבוצה. אומנם ברור שיהיו לו הצעות, אבל עכשיו הסיכויים שיישאר לעוד עונה השתפרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך