השביתה הגדולה: 'אפיקים' תשבית את האוטובוסים באשדוד

כאות מחאה על האלימות נגד נהגים, החברה שמפעילה את התחבורה הציבורית בעיר הודיע שתשבות בתחילת השבוע הקרוב למס' שעות, הצפי הוא לעומס תחבורה בלתי רגיל בכבישים
השביתה הגדולה: 'אפיקים' תשבית את האוטובוסים באשדוד

אם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון ביום ראשון הקרוב נהגי חברת האוטובוסים "אפיקים" ישבתו וישביתו את מערך התחבורה העירוני, כך הם הודיעו הבוקר כי בכוונתם להשבית את קווי האוטובוס של החברה מ-05:00 בבוקר ועד 10:00 ביום ראשון הקרוב. מדובר בשעות עמוסות מאוד בהן אלפי חיילים חוזרים לבסיסיהם, ועוד עשרות אלפי תושבי אשדוד עושים את דרכם מהבית לעבודה וחלקם עדיין לבתי הספר.

ההחלטה על ההשבתה התקבלה הבוקר בתום ישיבת נהגים בחברה, הפועלת בערים אשדוד, פתח תקווה, ראש העין ויבנה. נכון לשעות אלו עדיין לא ברור האם נהגים מחברות אוטובוסים אחרות יצטרפו למאבק וישביתו קווים נוספים בערים אחרות.

ע"פ הפרסום בווינט, במהלך הישיבה הבטיח יו"ר ועד העובדים, ישראל גנון, כי נהגים לא יסעו בקו שאין בו נקודת קצה מסודרת. "אנחנו לא נסכים לשום אלימות כנגד הנהגים מצד הנוסעים". ההחלטה להשבית את תנועת האוטובוסים של החברה מגיעה על רקע מאבקם של נהגי האוטובוס בכל הארץ לשפר את תנאי העסקתם מחד, ולגרום לממשלה להילחם כנגד האלימות המופנית כלפיהם מצד הנוסעים, אלימות שעלתה מדרגה בחודש וחצי האחרונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך