העירייה פרסמה מכרז להקמת יציאה דרומית נוספת מהעיר

ההבטחה לקידום יציאות נוספות מהעיר הולכת ומתממשת, ולאחר שהשר כץ הודיע כי יציאה צפונית נוספת מתקדמת בצעדי ענק, כעת הגיעה זמנה של היציאה הדרומית החדשה
העירייה פרסמה מכרז להקמת יציאה דרומית נוספת מהעיר

לאחר תכנונים רבים זה סוף סוף קורה, עיריית אשדוד הוציאה מכרז לצורך תכנון והגשה תכניות לשינוי תב"ע עבור כניסה ויציאה נוספת לעיר אשדוד מצידה הדרומי.

על פי התכנית המחלף שיקום צריך להתחיל בצומת יצחק רבין ולהקיף את הרובע המיוחד הכולל בתוכו את הביג, בית החולים, בניין האוניברסיטה ופארק ההייטק, כאשר היציאה מהעיר תהיה אל מול צומת אמונים, ובמרחק של יותר משני ק"מ היציאה הדרומית הקיימת.

החברה שתזכה במכרז תצטרך להכין תכנית מפורטת עבור עיריית אשדוד לצורך הקמת יציאה נוספת מהעיר, ואף תצטרך להציג אותה בועדות השונות לפני אישור ותחילת ביצוע.

האצת התכנית במקביל לקידום היציאה הצפונית הנוספת מהעיר, מקודמת כשבועיים לאחר ביקורו של שר התחבורה ישראל כץ בעיר, שנפגש עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהאיץ בו לקדם את התכניות הללו, ואכן כך קרה.

מי שמקדמת את התכנית ומובילה אותה זוהי מנהלת הסכם הגג שעובדת שעות נוספות בעיר לאחר שנבחר מי שינהל אותה, חודשים ספורים לאחר החתימה ההיסטורית עם ממשלת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך