אפילו הלן גלבר מודה שההקלטות חמורות!

הלן גלבר מבינה היטב את מצבה הפלילי, המשפטי והפוליטי. רק היא יודעת עד כמה היא מסובכת עד צוואר בפרשיה שמסעירה את אשדוד

רק היא יודעת שהמשך המירוץ שלה במגרש הפוליטי, כשהיא צולעת ומדדת, הוא ניסיון לטשטש את העובדות, מתוך תקווה שהחקירה לא תצא לדרך לפני הבחירות לראשות העיר, שמתקיימות בעוד ארבעה חודשים. אחרי הבחירות, אחרינו המבול.

גלבר זוכרת גם זוכרת את השיחות שקיימה עם אנשי העסקים עימם היא ניהלה משא ומתן מכוער ופלילי, כדי לקבל מימון לקמפיין הבחירות שלה, בהיקף של 3 מיליון שקל, תוך כדי שהיא מבטיחה (וגם מקיימת) לקדם את האינטרסים העסקיים שלהם בעולם הנדל"ן באשדוד. מדובר בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. לא צריך כאן את המילה לכאורה, העובדות ברורות וזועקות לשמיים, הקול של הלן ברור ונשמע היטב גם למי שסובל מבעיות שמיעה…

ביד אחת היא מבקשת מיליוני שקלים כדי לעשות קמפיין סטייל דונלד טראמפ, וביד השנייה היא מגישה לאנשי העסקים מסמכים שהיא מוציאה מעיריית אשדוד, ומנצלת בצורה בלתי נתפסת את היותה חברת מועצת עיר, ואת הנגישות שלה לחומרים שאנשי עסקים ואזרחים תמימים לא יכולים להגיע אליהם.

למזלם של תושבי אשדוד, גלבר תועדה בשעת מעשה, "מלכת ההקלטות" הוקלטה ותועדה כיצד היא מבצעת את העבירות הללו במשך חודשים ארוכים. גלבר יודעת שיש בידי המערכת שלנו חומרים פליליים רבים נוספים, עם שורה של עבירות שהיא ביצעה בלי הפסקה. מדובר במעשים מתוכננים מראש, כאשר גלבר יודעת היטב מה היא עושה, וכיצד היא מפילה את אנשי העסקים למלכודת הדבש שטמנה להם. היא רק לא לקחה בחשבון שיש מישהו שהבין כבר מזמן כי מעשיה של "לוחמת השחיתות" לא כשרים, והחליט לחשוף את פרצופה האמיתי.

גלבר עצמה מיהרה לפרסם תגובה, בא ציינה בין היתר כי מדובר בהקלטות מזויפות ומבושלות. היא גם הציגה אישור של איש מקצוע מהתחום שחיזק את טענותיה.

בידי מערכת עיתון "המגזין" ואתר החדשות "אשדוד אונליין" אישור חתום עם תוקף משפטי, על כך שכל ההקלטות אותנטיות, וכי תוכן התמלול זהה למה שנאמר בהקלטה. מדובר במכתבים חתומים של שתי החברות המובילות בארץ בתחום.

גלבר הגישה תלונה ליחידת העילית של משטרת ישראל, להב 433. אין דבר שמשמח אותנו יותר, מאשר להציג את כל ההקלטות לרשויות החוק. מדובר בעשרות שעות של שיחות, כולן אותנטיות, חוקיות ונעשו בליווי של יועצים משפטיים ומקצועיים, כדי שחלילה לא תתבצע פעולה אחת לא חוקית. הרי כל ההקלטות הללו צורפו לתביעת הענק שג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי הגישו נגד גלבר ביום ראשון האחרון, בהיקף של 26 מיליון שקל. היעלה על הדעת שאנשים בעלי היגיון מינימלי יצרפו לבית משפט מחוזי בישראל קלטות מזויפות או מבושלות? את התשובות כולנו נקבל בקרוב מאוד, ואז נראה מה יש להלן גלבר לומר עליהן….

גלבר עצמה אומרת כי ההקלטות חמורות, אך טוענת כי הן מזויפות. ברגע שיש הסכמה של כולם שההקלטות חמורות, זה מצוין. עכשיו רק צריך להוכיח שהן אותנטיות, וזה יקרה בזמן הקרוב מאוד.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך