מיטב אמני ישראל בפסטיבל "תוצרת הארץ" שייערך ביולי

ריטה יובל דיין, שמעון בוסקילה, מירי מסיקה, מתי כספי, מרגול, יואב יצחק ועוד אמנים מהשורה הראשונה ישתתפו בפסטיבל שייערך בין התאריכים 23-28/7 מכירת הכרטיסים כבר החלה במשכן לאומניות הבמה.
מיטב אמני ישראל בפסטיבל "תוצרת הארץ" שייערך ביולי
צילום: אביב לוסקי

כדאי מאוד לשמור לכם  זמן פנוי בין 23-28 ביולי. כמדי שנה ייערך פסטיבל "תוצרת הארץ", חגיגה של זמר עברי באשדוד. השנה יופיעו ריטה, יובל דיין, מירי מסיקה, מרגול, מתי כספי, יואב יצחק, שמעון בוסקילה, רגב הוד, איתי לוי ועידן עמדי, במופעים ברחבי העיר. מכירת כרטיסים כבר החלה במשכן לאומניות הבמה.


מתי כספי בבית יד לבנים
יום שני 23/07 – 21:00 (פתיחת דלתות ב 20:30)
מתי כספי, גדול היוצרים בארץ, במופע שכולו קלאסיקות מציין 50 שנות יצירה מוסיקלית. במופע מבצע כספי בליווי להקתו, את המיטב משיריו שנכתבו ובוצעו במהלך קריירה ארוכה ומפוארת. בין השירים במופע: "ימי בנימינה", "איך זה שכוכב", "מקום לדאגה", "ילדותי השנייה", "מרוב אהבה", "ואותך", "מישהו", "לקחת את ידי בידך", "עוד תראי את הדרך" ועוד.

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד


טברנה – יואב יצחק מארח את מרגול ורגב הוד
יום שני 23/07 – 21:00
יואב יצחק – הזמר האהוב במופע מרגש לכל המשפחה. יואב יצחק, מהזמרים הפופולאריים ביותר בישראל, נחשב לאחד מאבות המוזיקה הים תיכונית שזוכה להצלחה והערכה בקרב כל שכבות האוכלוסייה הישראלית. יואב מקפיד לשמור על סגנון מוסיקלי אחיד לאורך שנות הקריירה ובשיריו מפגיש בין מזרח ומערב. הוא זוכה להערכת מבקרי המוזיקה והקהל כאחד. רבים משדרני הרדיו, אנשי מדיה וחבריו למקצוע מכנים אותו "חוליו איגלסיאס הישראלי".

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד

 

איתי לוי – ההופעה "שורדים אהבה"
יום שני 24/07 – 21:00
איתי לוי פרץ לראשונה באוגוסט 2013 וסומן ע"י כל כתבי התרבות ומבקרי המוזיקה כדבר הבא במוזיקה הים תיכונית. לאחר שלהיטיו המוכרים "אף אחת אחרת" ," מסיבה בחיפה" שברו שיאים, הוציא לאור את אלבומו השלישי "שורדים אהבה", הכולל דואט עם אייל גולן "חתונת השנה", "פרח בשממה" ושלל נוסף של להיטים חסרי תקדים.

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד

 

שמעון בוסקילה מארח את מירי מסיקה
יום רביעי 25/07 – 21:00 (פתיחת דלתות ב 20:30)
המוסיקה והטון של שמעון בוסקילה הם הסיפור האמיתי של השירים. הרגש שנובע כמעיין מקולו המהפנט של בוסקילה,חזקים יותר מכל ניסיון לנסח תחושות. בפסטיבל תוצרת הארץ שיתקיים באשדוד, יארח בוסקילה את מירי מסיקה. יחד השניים יבצעו ביחד ולחוד ממיטב הלהיטים על הבמה.

לצד שירי הרגש של שמעון יש עשרות להיטי על שמרימים את הקהל על הרגליים והופכים את הופעתו להילולה קצבית סוחפת. די אם נזכיר את: 'איך את לא רואה', ' מחפש חבר קרוב', 'על אש', 'הייתי בגן עדן', 'את המחר שלי', 'געגוע', 'עכשיו אני חוזר', ועוד השזורים במופע.

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד

בוסקילה – צילום: אביב לוסקי


ריטה מגיעה לאמפי אשדוד
יום רביעי 25/07 – 20:30 – פתיחת שערים 19:30
ריטה היא אולי הזמרת המובילה ביותר במוזיקה העברית. יש לה אין סוף להיטים ועשרות רבות של שנים של יצירה ומוזיקה ישראלי. נחשבת אולי לזמרת מספר אחת בארץ.

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד

צלמת אורית פניני


יובל דיין ואורח מיוחד – עידן עמדי
מוצ"ש 28/07 – 21:30
שנתיים לאחר הצלחת אלבום הבכורה "לאסוף  שהגיע כבר למעמד פלטינה ולאחר שזכתה בתואר אשת השנה במוזיקה לשמת תשע"ד ותבואר תגלית השנה של רשת ג' והשיר אל תאמר הוכרז כשיר המושמע ביותר של השנה,השנה, ממשיכה יובל דיין להסתמן כאחת התגליות המבטיחות בתעשיית המוזיקה המקומית.

במסגרת המופע בפסטיבל תוצרת הארץ באשדוד יובל דיין מארחת את עידן עמדי , אומן יוצר שהפך לאחד מהזמרים והיוצרים המצליחים והמוערכים בתעשיית המוסיקה בישראל בעשור האחרון.

להזמנת כרטיסים – דרך אתר המשכן לאומניות הבמה אשדוד


צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך