מוטי אלבז: "צריך לחבר בין הדמויות הפוליטיות החיוביות שיש לנו בעיר"

איש העסקים מוטי אלבז, הבעלים של מפעל "חרש אשדוד", מקיים הערב (שלישי) חוג בית לסניה כצנלסון, חברו הטוב ב-15 השנים האחרונות. מעבר לכך, אלבז אומר בצורה ברורה: "אני לא איש פוליטי, ויש לי רצון לחבר ולעשות טוב בין אנשים. אין לי בעיה לקיים גם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חוג בית, במידה ויפנו אלי"
מוטי אלבז: "צריך לחבר בין הדמויות הפוליטיות החיוביות שיש לנו בעיר"

מי שמכיר את איש העסקים מוטי אלבז, הבעלים של מפעל "חרש אשדוד", מבין שמוטי ופוליטיקה זה שני עולמות נפרדים. אלבז, שהפך לאחרונה לדמות בולטת מאוד בעולם העסקים המקומי, ואף הפך לשותף עסקי של ג'קי בן זקן בכמה וכמה מיזמים שונים, צמח מלמטה והיום מעסיק מאות עובדים בני העיר, כשהוא מעורב בכל פרט ומתעניין בשלומם של עד אחרון העובדים.

מוטי לא "מעורבב" כאמור בזירה הפוליטית, והוא משאיר את הבמה לאלה שיודעים לשחות בה היטב.

אלבז מצוי בקשרי חברות טובים מאוד עם סניה כצנלסון, ואף החליט לערוך הערב חוג בבית בהשתתפות עשרות בני משפחה ומכרים. אלבז מסביר: "אני מכיר את סניה לפחות 15 שנה, ואנחנו חברים קרובים. אני חושב שמדובר באדם עם יכולות ביצוע מרשימות, ואין לי ספק שהוא ראוי להשתלב בהנהגת העיר".

אלבז מסביר מדוע החליט לקיים את חוג הבית: "סניה פנה אלי וביקש ממני לארגן עבורו מפגש תמיכה והשבתי בחיוב. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שמכבד את האנשים איתם אני מצוי בקשר, ולא ראיתי שום פסול לארגן מפגש שכזה. אני לא איש פוליטי ולא מתכוון להיות כזה. מעבר לכך, אם מישהו מאנשיו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, יפנה אלי ויבקש שאקיים חוג בית דומה, אשמח לעשות זאת".

בנוגע לשאלה האם ג'קי בן זקן היה בסוד העניינים והאם עדכן אותו לפני על קיום חוג הבית לסניה, אלבז השיב בצורה ברורה: "ממש לא. אני מדבר עם ג'קי על בסיס יומי על העניינים העסקיים שלנו ואני גאה בזה שהוא גם חבר אישי שלי, אבל לא דיברנו על נושאים פוליטיים, וכל אחד רשאי לפעול על פי דרכו וצו מצפונו. חוץ מזה, מאחר ולא הייתה לי כוונה להפוך לאיש פוליטי, ואני רואה במפגש החברים הזה ערב חיובי מעבר לדיון הפוליטי, אז לא ייחסתי חשיבות גדולה לעניין".

אלבז הפתיע כשאמר לסיום: "יש לי שאיפה לראות לאחר הבחירות שיתוף פעולה בין הדמויות החיוביות שיש לנו במערכת הפוליטית, כי אשדוד צריכה לאחד כוחות ולהמשיך לשעוט קדימה. חיבור של ד"ר לסרי וסניה, שכרגע אולי לא נשמע ריאלי, בהחלט צריך להיות על השולחן ולא משנה מי ינצח בבחירות. יש דמויות שיודעות לעשות את ההפרדה בין פוליטיקה לדברים אחרים, ולמרבה הצער יש כאלה שלא עושים זאת ואותם צריך להרחיק מהעשייה העירונית".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך