איבדה את דירתה בגלל חובות בעלה, שכרה אותה ועכשיו תסולק עם שני ילדיה

אם חד הורית איבדה את הדירה לבעל חוב, היא שכרה אותה ממנו ותסולק תוך 30 יום עם שני ילידה בני ה-4 ו-6 מאחר והיא לא יכולה לעמוד בתשלום השכירות. למעוניינים לעזור 0547115353
איבדה את דירתה בגלל חובות בעלה, שכרה אותה ועכשיו תסולק עם שני ילדיה
האם ושני ילדיה

הסיפור הזה הוא עצוב מתחילתו ועד סופו. אם חד הורית בשנות השלושים לחייה, שאיבדה הכל כולל דירתה, בגלל חובות של בעלה, איבדה את הדירה, נשארה לגור שם בשכירות ועכשיו היא וילדיה, בני ה-4 וה-6 יזרקו לרחוב בעוד חודש.

הכל החל לפני כשנתיים. האישה ובעלה גרו בדירה שקנו. אבל התברר לה כי הוא חייב כספים וכמו כן מאחר והעסק שנפתח היה על שמה, היא סובכה מעל ראשה והגיעה למצב של פשיטת רגל. אחד מבעלי החוב, רכש את הדירה שלהם במחיר נמוך מהשוק והסכים שתישאר לגור בה בתנאי שכירות.

בזה לא תמו בעיות האישה. בעלה נטש אותה ואת הילדים לפני כשנה וחצי לערך ושילם עד לפני 3 חודשים את השכירות לבעל הדירה. אולם עתה הפסיק לשלם והיא תופיע ביום חמישי בפני בית המשפט. הסיכוי שהיא תיזרק לרחוב הוא לא קטן, מאחר והיא לא שילמה שכירות. היא עובדת למחייתה אבל השכר לא מספיק לה אפילו לצרכי הבית הבסיסיים.

למעוניינים לעזור 0547115353

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך